ریزش حاشیه دیواره رودخانه در محله دباغیان رشت

بخشی از حاشیه دیواره رودخانه کوچه شهید هجرتی محله دباغیان رشت در بارندگی‌های اخیر ریزش کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، محمدحسین واثق کارگرنیا، رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: اجرای پروژه دیوارگذاری حاشیه رودخانه‌های رشت به منظور جلوگیری از بروز هرگونه خطر احتمالی برای ساکنین منطقه باید تسریع شود.

او عصر امروز (جمعه ۱۶ مهر ماه) در بازدید از حاشیه رودخانه محله دباغیان کوچه شهید هجرتی رشت افزود: مطلع شدیم به واسطه بارندگی‌های اخیر، بخشی از حاشیه رودخانه در این محدوده از شهر ریزش کرده و این مسئله موجب هراس و نگرانی مردم شده است.

رئیس شورای شهر رشت اظهار داشت: متأسفانه بخشی از حاشیه رودخانه که توسط پیمانکار دیوارگذاری می‌شود، بر اثر بارش‌های شدید باران در این قسمت از شهر ریزش کرده است.

ریزش حاشیه دیواره رودخانه در محله دباغیان رشت

کارگرنیا ادامه داد: در صورت تداوم بارندگی ممکن است بخش عظیمی از آن دچار ریزش شود و با این اتفاق خطراتی برای ساکنین چند منزل مسکونی رقم بخورد.

ریزش حاشیه دیواره رودخانه در محله دباغیان رشت

او با تأکید بر اینکه چنین مواردی باید توسط شهرداری رشت به صورت فوری بررسی و رفع خطر شود، تصریح کرد: حفظ سلامت شهروندان بسیار حائز اهمیت است و بابت تسریع در اجرای پروژه دیوارگذاری حاشیه رودخانه در این قسمت از محله دباغیان تأکیدات لازم به سرپرست شهرداری و پیمانکار پروژه انجام شده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.