انتقاد از ناتمام ماندن جاده ترانزیتی انار

امام جمعه انارگفت: جاده ترانزیتی انار بیش از۸ سال است که ناتمام مانده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام منتظری امام جمعه اناردرخطبه های امروزنمازجمعه این شهرستان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب گفت: امنیت که امروز در جمهوری اسلامی ایران است یک امنیت درون‌زا، متکی بر خود، مبتنی بر توان فکری و معنوی و عقلانیت انقلابی است.

او افزود: استقلال در امنیت، زیرساخت استقلال در اقتصاد و فرهنگ است.

حجت الاسلام منتظری در ادامه افزود :انتظار ملت ایران از دولت سیزدهم پرداختن به اولویت هاست.

او اظهار کرد:مبارزه با فساد، مهار بیماری کرونا وجلوگیری از تلفات مردم، صدور مجوز‌های کسب و کار و معطل نکردن مردم رفع مشکل گرانی و امثال این‌ها جز اولویت‌هایی است که دولت سیزدهم باید به آن بپردازد.

او تاکید کرد: شهرستان انار که در سه راه جاده‌های ترانزیتی کشور واقع شده و پیشانی استان پهناور کرمان است نیاز به رسیدگی بیشتر دارد.
او گفت: چرا باید پل تقاطع جاده ترانزیتی در شهرستان انار بیش از ۸ سال طول بکشد و هنوز هم کامل نشده است در حالیکه در استان‌های دیگر چنین پروژه‌هایی کمتر از یک الی دو سال انجام می‌شود.

خطیب جمعه انار بیان کرد: با توجه به خشکسالی‌ها و بحران آب، شهرستان انار باید به یک شهر صنعتی تبدیل شود که باید با رعایت شرایط زیست محیطی صد‌ها کارخانه احداث گردیده تا زمینه اشتغال جوانان فراهم شود.

او افزود: در احداث هر کارخانه‌ای بایدتدبیر، دوراندیشی و نظارت دقیق کارشناسان وجود داشته باشد که خدایی نکرده از لحاظ زیست محیطی صدمه‌ای به مردم شهرستان وارد نشود.
انتهای پیام/ح

برچسب ها: جاده ، اولویت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.