امیرعبداللهیان وارد سوریه شد

وزیر امور خارجه کشورمان ظهر امروز شنبه وارد دمشق پایتخت سوریه شد.

به گزارش   حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان ظهر امروز وارد دمشق شد و از سوی فیصل مقداد وزیر امور خارجه سوریه مورد استقبال قرار گرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۹ ۱۷ مهر ۱۴۰۰
دوباره سوریه؟ مگر سوریه چقدر در رفع تحریم و رفاه ما ایرانیها تاثیر داره؟ تاثیر مثبت منظورم هست. منفی که هرچی دلتون بخواد داره و خواهد داشت. بابا ول کند سوریه و لیبی و یمن و ... چهار تا ابر قدرت و غول اقتصادی رو با خودتون همراه کنید. . نه.!!! از شما هم برای این مردم آبی گرم نخواهد شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۲ ۱۷ مهر ۱۴۰۰
به نظرم چه قدر خوب می شد اگر وزیر محترم در هر سفر که می روند بخصوص کشورهای همسایه و کشورهای آفریقایی همراهشون هم روسای اتاق بازرگانی و تجار رو هم ببرن البته قبل سفر طبیعتا باید با رایزنهای اقتصادی سفارتخانه هامون از یک طرف و از طرف دیگه با مسئولین اقتصادی و تجاری داخل جلساتی بذارن تا امکان جلب سرمایه گذاریها تو کشور و یا عقد قراردادهای اقتصادی و تجاری با کشورهای دیگه فراهم بشه مخصوصا کشوری مثل سوریه که ملت و دولتش احساس خوبی نسبت به ایران و ایرانیها دارن و از طرفی هم تازه جنگ تموم شده و باید کشورشون رو بازسازی کنن . چون یکی از شعارهای آقای رئیسی این بود که برای حل مشکلات کشور باید تمام وزارتخانه ها هماهنگ باهم کارکنن مثل موضوع واکسن که نتیجه همکاری وزارتخانه های بهداشت و خارجه و بانک مرکزی تامین واکسن مورد نیاز شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۷ ۱۷ مهر ۱۴۰۰
در سفر قبلی ایشان به سوریه که کمتر از دو ماه پیش انجام شد،هیات اقتصادی و اعضای اتاق های بازرگانی و .. همراه ایشان بودند.
آخرین اخبار