کهگیلویه و بویراحمد استانِ برتر در حوزه تامین امنیت

کهگیلویه و بویراحمد در حوزه تامین امنیت از استان‌های برتر کشور است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سردار کیقباد مصطفایی فرمانده انتظامی این استان در نخستین روز از هفته ناجا در صبحگاه مشترک نیروی انتظامی گفت: با تلاش و همراهی همه دستگاه‌ها و مشارکت مردم، امنیت کهگیلویه و بویراحمد درسطح مطلوبی است.

سردار کیقباد مصطفایی افزود: در تلاش هستیم وضعیت امنیت را به وضعیت پایدار برسانیم که برای تحقق این موضوع به مشارکت پایدار مردم نیاز است چرا که خود مردم در تامین امنیت نقش آفرینی کنند.

مصطفایی بیان کرد: با توجه به بررسی‌های انجام شده امروز ما وضعیت بسیار مطلوبی را در بخش امنیت داریم و جزء استان‌هایی هستیم که کمترین وقوع را در جرایم مختلف داریم و حاضریم برای تامین امنیت مردم جانمان را هدیه کنیم.

او به خدمات پلیس در حوزه کرونا و زلزله شهرستان دنا هم اشاره کرد و ادامه داد: نیروی انتظامی استان تلاش‌های زیادی برای مدیریت کرونا در استان انجام داده و در زلزله سی سخت هم در کنار سایر دستگاه‌ها خوش درخشید به طوری که شاهد حتی یک فقره سرقت بعد از زلزله در مناطق زلزله زده نبودیم.

فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از افزایش ۱۷ درصدی کشفیات مواد مخدردر این استان خبر داد و گفت: از هفته نیروی انتظامی در سال گذشته تاکنون ۴ هزارو ۵۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر و همچنین ۵۲۳ میلیارد کشفیات کالای قاچاق و ۲۹ میلیارد کالای احتکار شده در کهگیلویه و بویراحمد کشف و ضبط شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم در این مراسم گفت: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران همواره در ایفای نقش موثر خود در ایجاد و حفظ امنیت کشور به نحو شایسته عمل کرده است.

احمدزاده از تلاش‌های ارزنده حافظان نظم و امنیت، فرماندهان و خانواده‌های آنان به ویژه خانواده شهدای ناجا، تقدیر کرد و افزود: پاسداشت نیروی انتظامی پاسداشت نظم و امنیت است، چرا که نظم و امنیت بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران است.

او افزود: افرادی که در راه تامین امنیت مردم تلاش کنند رضایت خداوند و مردم را به دنبال دارد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: حفظ نگهداری از نعمت امنیت یکی از وظایف نیروی انتظامی است و ما هر پیشرفتی در کشور داریم از نعمت امنیت است.

 

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.