استاندار خراسان رضوی:

رفع مشکلات حاشیه شهر سبزوار ضروری است

استاندار خراسان رضوی گفت: رفع مشکلات حاشیه شهر سبزوار با رویکرد توانمندسازی و بهبود کیفیت زندگی ساکنان این مناطق ضروری است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمدصادق معتمدیان استاندار خراسان رضوی روز شنبه در حاشیه بازدید از محلات حاشیه شهر سبزوار گفت: طرح‌های بازآفرینی با هدف ساماندهی مناطق حاشیه شهر سبزوار با هم‌افزایی و مشارکت دستگاه‌های خدمات‌رسان اجرا شود.

او افزود: در رفع مشکلات حاشیه‌نشینی مناطق شهری، تکلیف دستگاه‌ها مشخص شده است که در راستای کاهش مشکلات این محلات باید اقدامات لازم و بایسته انجام شود.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: موضوع اشتغال یکی از مطالبات جوانان در مناطق روستایی و شهری است که ارائه تسهیلات مناسب به مشاغل زودبازده یکی از راهکار‌های لازم در این زمینه است.

سیدمجتبی علوی‌مقدم فرماندار سبزوار نیز با بیان اینکه اولویت نخست در محلات حاشیه این شهر توانمندسازی ساکنان است، گفت: برای هر دستگاه اجرایی وظیفه‌ای برای اجرای طرح‌های بازآفرینی، بهسازی بافت و توانمندسازی اجتماعی و اقتصادی محلات هدف تعریف شده است.

استاندار خراسان رضوی در ادامه سفر خود به شهرستان‌های این استان شامگاه جمعه وارد سبزوار شد که دیدار با خانواده معظم شهدا، ملاقات‌های مردمی، بازدید از محلات حاشیه شهر و نشست جمع‌بندی مصوبات سفر از برنامه‌های امروز معتمدیان در این شهرستان است.

معتمدیان در سفر به سبزوار با مردم بخش روداب و روستا‌های "کلاته حاج برات" و "سلیمانیه" دیدار و با مردم و مسوولان شهرستان نیز گفت‌وگو کرد.

سفر‌های ماه‌های اخیر استاندار خراسان رضوی به مناطق مختلف استان برای بررسی میدانی، آگاهی از درخواست‌ها و نظرات ساکنان شهر‌ها و روستاها، بازدید از طرح‌های عمرانی در حال اجرا، دیدار با خانواده‌های شهدا و همچنین افتتاح طرح‌های مختلف بوده است.

انتهای پیام//ف.ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.