از نبود مدیر پروازی در خرمشهر تا بدنه ی متورم شهرداری آن

سرپرست فرمانداری خرمشهر گفت: همه ی مسئولان شهری باید ساکن خرمشهر باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، نادر عمیدزاده، سرپرست فرمانداری خرمشهر روز شنبه در جمع خبرنگاران گفت: در خرمشهر مدیر پروازی نخواهیم داشت و همه ی مسئولان این شهرستان به همراه خانواده ی خود باید ساکن همین شهر باشند و تنها مدیری موفق است که خارج از وقت اداری نیز با حضور داشتن در شهر بتواند در خدمت شهروندان باشد.

او با بیان اینکه سرپرست با مدیرعامل یک اداره یا سازمان بودن نباید تاثیر خاصی در انجام مسئولیت های شخص داشته باشد بیان کرد: همه ی مسئولان با هر حکم انتصابی که دارند باید تمام تلاش خود را برای انجام وظایف خود به کار گیرند.

بدنه ی شهرداری خرمشهر متورم است

عمیدزاده با اشاره به مشکلات شهرداری ادامه داد:با وجود اینکه  نماینده مردم خرمشهر برای گرفتن مطالبات شهرداری از بندر و دریانوردی و سایر دستگاهها پیگیری کرده است، شهرداری خرمشهر بدنه متورمی دارد و باید با برنامه ریزی به بهترین شکل از نیروهای خود استفاده کند.

او افزود: برخی مشکلات زیرساختی همچون پس زدگی فاضلاب، خدمات شهری، دفع آبهای سطحی و شکستگی ها لوله های آب و فاضلاب در سطح شهرستان خرمشهر وجود دارد که نیاز به رفع سریع است.

سرپرست فرمانداری ویژه خرمشهر از همه ی دستگاه ها خواست تا با برنامه های بلند مدت مشکلات شهری را رصد کنند و با جذب اعتبارات ملی و استانی برای رفع آن ها تلاش کنند.

او از دادن فرصت یک هفته ای به تمام دستگاههای اجرایی برای ارائه برنامه های خود به فرمانداری خبر داد و مهم ترین مشکل کنونی خرمشهر را پس زدگی فاضلاب و آبهای سطحی عنوان کرد که باید در اولین فرصت برطرف کنند.

انتهای پیام / ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.