آغاز اجرای طرح واکسیناسیون کووید ۱۹ دانش آموزان بالاتر از ۱۲ سال

اجرای طرح واکسیناسیون کووید ۱۹ دانش آموزان بالاتر از ۱۲ سال در چهارمحال‌و‌بختیاری آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد،  آموزش‌و‌پرورش استان چهارمحال‌و‌بختیاری دراطلاعیه شماره ۳ در خصوص بازگشایی مدارس اعلام کرد: از آنجا که باز گشایی مدارس سیاست تاکیدی آموزش و پرورش و واکسیناسیون دانش آموزان لازمه حضور ایشان در مدارس است لذا برنامه ریزی و پیگیری جدی برای تحقق این امر مورد تاکید وزارت آموزش و‌پرورش می‌باشد.

در ادامه اطلاعیه آمده است: با آغاز اجرای طرح واکسیناسیون کووید ۱۹ دانش‌آموزان بالای ۱۲ سال، کلیه دانش آموزان متوسطه اول و دوم دختر و پسر می‌توانند با در دست داشتن شناسنامه و به همراه یکی از والدین به مراکز و پایگاه‌های شهر یا روستای محل سکونت خود مراجعه کنند و واکسن را دریافت نمایند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: علاوه بر مراکز واکسیناسیون شهری و روستایی، پایگاه‌های تجمیعی ویژه دانش آموزان در محل هنرستان شهید حقیقی و هنرستان کوثر در شهرکرد، و درمانگاه فرهنگیان بروجن از ۱۵ لغایت ۲۰ مهر ۱۴۰۰ همه روزه از ساعت ۸ لغایت ۱۸ آماده ارائه خدمات واکسیناسیون به دانش آموزان می‌باشد.


بیشتر بخوانید




در اطلاعیه آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری همچنین از مدیران خواسته شده است: نسبت به اطلاع رسانی به دانش آموزان و اولیا آن‌ها از هر طریق ممکن از جمله فضای مجازی، تماس با اولیا محترم، شبکه شاد و ... جهت انجام واکسیناسیون دانش آموزان اقدام لازم را به عمل آورند.

لازم به ذکر است دانش آموزانی که از طریق سامانه بهداشت salamat.gov.ir نسبت به اخذ نوبت اقدام نموده اند، نسبت به انجام واکسیناسیون در تاریخ مشخص شده اقدام نمایند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار