پل کوچه از اعتبارات استانی بهره ای نداشت

معاون میراث فرهنگی استان کرمانشاه با تایید آسیب دیدگی بخشی از پل کوچه گفت : زمانی این پل دچار خسارت شد که اعتبارات استانی را برای پروژه هایمان بسته بودیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، کیومرث اعظمی معاون میراث فرهنگی استان کرمانشاه گفت : از محل اعتبارات ملی مرمت بنا‌ها و آثار تاریخی درخواست اعتبار برای مرمت بنای پل کوچه و چند پروژه دیگر دادیم که مورد موافقت قرار گرفت.

او گفت : به محض تخصیص این اعتبار، اقدامات لازم را برای مرمت این پل انجام خواهیم داد.

معاون میراث فرهنگی استان با بیان اینکه هرساله اعتباراتی برای مرمت پل‌های تاریخی کرمانشاه از جمله پل تاریخی کوچه تخصیص پیدا می‌کند، فزود: این پل را پارسال مرمت کردیم، اما در ماه‌های گذشته متاسفانه دوباره آسیب‌هایی دیده است.

او از تردد وسائط نقلیه سنگین و سبک به عنوان مهمترین معضل و عامل اصلی آسیب دیدگی پل تاریخی کوچه یاد کرد و افزود: پل کوچه یک پل تاریخی است که برای تردد وسائط نقلیه طراحی و ساخته نشده و این تردد‌ها به آن آسیب می‌زند.

اعظمی ادامه داد: تاکنون مکاتبات و مذاکراتی را با اداره کل راهداری استان داشته ایم تا با احداث یک پل دیگر در پایین دست یا بالا دست پل، تردد‌هایی که روی آن می‌شود برداشته شود، اما متاسفانه تاکنون این اتفاق نیفتاده است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.