رئیس کمیسیون بودجه شورای اسلامی شهر یزد:

هم افزایی دستگاه های اجرایی برای توسعه پروژه های عمرانی ضروری است

رئیس کمیسیون بودجه شورای اسلامی شهر یزد بر تشکیل کمیته‌ای مشترک از اعضای ذی ربط برای توسعه پروژه های عمرانی در شهر تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، در جلسه کمیسیون بودجه شورای اسلامی شهر یزد با مدیرعامل بنیاد توسعه و عمران موقوفات کشور و مدیرکل اوقاف استان های مدیریت شهری و بنیاد توسعه موقوفات کشور در سرمایه گذاری پروژه‌های عمرانی یزد بررسی شد.

در این نشست، سهیل بیگدلی، مدیرعامل بنیاد توسعه و عمران موقوفات کشور ، فعالیت‌های این بنیاد را در کشور متنوع دانست و تصریح کرد: سرمایه گذاری و توسعه عمرانی وقف در کشور بسیار متنوع و گسترده انجام گرفته، اما در یزد کمتر انجام شده است و لازم است دستگاه‌های اجرایی شهر یزد همراهی بیشتری داشته باشند.

او افزود: یزد در حوزه درمان، یزد در بین استان‌های هم جوار جایگاه ممتازی دارد و زمانی که پیشنهاد سرمایه گذاری و ورود بنیاد به این حوزه مطرح شد این مهم صورت گرفت.

حجت الاسلام زارع زاده مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان هم در این جلسه موضوعات کاری مشترک بین اوقاف و شهرداری را گسترده عنوان کرد و گفت: تعاملات بین مدیریت شهری و مجموعه وقف باید افزایش یاید و عواید وقف هم برای مردم است پس باید مسیر را برای اجرای بهتر وقفیات هموار کرد.

عزیز اله سیفی، رئیس کمیسیون بودجه شورای شهر با اشاره به رویگرد‌های شورای ششم در تقویت سرمایه گذاری گفت: مجموعه اوقاف خدمات بسیار زیادی را در شهر یزد انجام داده و وجود موقوفات متعدد گواه این موضوع است.

او افزود: کمیته‌ای مشترک با حضور نمایندگان بنیاد توسعه موقوفات، شهرداری، اداره کل اوقاف و شورای شهر تشکیل شود تا ضمن جمع بندی نظرات، پیشنهاد نهایی برای تصویب در صحن شورا ارائه گردد تا انشاا... شاهد توسعه پروژه‌های عمرانی در شهر باشیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.