استاندار یزد خبر داد؛

پیگیری تامین اعتبار پروژه‌های با قابلیت بهره برداری استان تا پایان دولت

محمدعلی طالبی گفت: پروژه‌های قابل بهره برداری استان تا پایان دولت احصا شده، ضروری است پیگیری‌های لازم برای تامین اعتبار و تسریع در عملیات تکمیل این پروژه‌ها صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمدعلی طالبی استاندار یزد در نشست شورای بهداشت شهرستان مهریز، گفت: در طول هشت سال گذشته فعالیت‌ها و اقدامات بسیارخوبی در حوزه توسعه و تکمیل زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی استان یزد صورت گرفت که موید این موضوع، تعداد قابل توجه بیمارستان‌های در حال احداث و مراکز اورژانس و بهداشت شهری و روستایی در حال تکمیل و بهره برداری است.

او استان یزد را یکی از استان‌های دارای بیشترین تعداد پروژه‌های در حال احداث یا در آستانه بهره برداری؛ به ویژه در بخش بهداشت و درمان دانست و اظهارداشت: شهرستان‌های مختلف استان دارای پروژه‌های مختلف بهداشتی و درمانی با پیشرفت فیزیکی بسیارخوب و قابل توجه هستند؛ پروژه‌های بیمارستانی شهرستان‌های مهریز، اشکذر، بافق، میبد و اردکان در حال تکمیل است، پروژه‌های بیمارستانی در شهرستان‌های بهاباد و خاتم کلنگ زنی شده، همچنین مدت زمان کمی از تکمیل بیمارستان ابرکوه می‌گذرد.

استانداریزد از احصاء پروژه‌های با قابلیت بهره برداری استان تا پایان دولت خبرداد و گفت: بر این اساس پروژه‌های بهداشتی و درمانی با پیشرفت فیزیکی بالا از جمله بیمارستان‌های مهریز و اشکذر به تهران معرفی شدند که ضروری است برنامه ریزی‌ها و اقدامات لازم برای تسریع در تکمیل این پروژه‌ها و بهره برداری از آن‌ها تا پایان شهریورماه امسال صورت گیرد.

در این جلسه همچنین در خصوص تکمیل ساختمان بیمارستان مهریز، تامین تجهیزات مورد نیاز و اخذ مجوز‌ها لازم برای به کارگیری نیروی انسانی مورد نیاز بیمارستان، بحث و تبادل نظر و تصمیماتی اتخاذ شد.

طالبی در جریان سفر به شهرستان مهریز از تعدادی از روستا‌های بخش مرکزی این شهرستان بازدید و در خصوص تامین آب شرب این روستا‌ها و نیز اجرای طرح‌های بهسازی روستایی در تعدادی از روستا‌ها تصمیماتی را اتخاذ کرد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار