علوی: تنها به دنبال تقویت فولاد برای مسابقات آسیایی هستیم

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره آخرین شرایط این تیم توضیحاتی را بیان کرد.

محمد علوی، سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان در گفت و گو با  خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در ارتباط با باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه فولاد خوزستان اظهار کرد: در این مدت همه اعضای تیم فولاد منتظر رای دادگاه cas بودیم و خدا را شکر این رای شب گذشته اعلام شد و بالاخره پنجره نقل و انتقالاتی ما توسط فیفا باز شد.

علوی درباره جذب بازیکن پس از باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی فولاد گفت: به این دلیل که می‌دانستیم احتمال دارد پنجره نقل و انتقالاتی باز شود، مربیان ما تصمیماتی گرفته اند و می‌دانند که از این بازار چه می‌خواهند؛ اما باید از خودشان پرسید که دقیقا آیا بازیکنی جذب می‌شود یا خیر.

او ادامه داد: در تیم به این دلیل که پنجره نقل و انتقالاتی بسته بود، سعی کردیم با بازیکنی صحبت نکنیم؛ اما احتمال آن هست که بازیکنی اضافه نشود. هنوز هیچ چیز مشخص نیست.

علوی گفت: خداراشکر تیم خوبی داریم و وضعیت به گونه‌ای نیست که بگوییم تیم مشکلات فراوانی دارد و در نقطه‌ای ضعف دارد. اکنون ما تنها به دنبال تقویت تیم برای آسیا هستیم. این موضوع به این معنی نیست که تیم ضعیفی داریم. مطمئن باشید که اگر پنجره نقل و انتقالاتی نیز باز نمی‌شد، با همین تیم ادامه می‌دادیم؛ چرا که به بازیکنان خود اعتماد کامل داریم.

سرپرست فولاد درباره شرایط این تیم قبل از آغاز لیگ برتر اظهار کرد: خدا را شکر اوضاع خوبی داریم و تمرینات خود را به بهترین نحو انجام می‌دهیم. با این خبر خوش نیز وضعیت بهتر شده است.

علوی در انتها گفت: مسابقه با پرسپولیس هنوز مشخص نیست که برگزار می‌شود یا نه، اما به امید خدا فردا با تیم فوتبال صنعت نفت آبادان مسابقه‌ای دوستانه‌ را در ورزشگاه تختی آبادان برگزار خواهیم کرد تا با شرایط بهتری برای مسابقات لیگ آماده شویم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار