فولاد خوزستان و فصلی عجیب / قهرمان جام حذفی متفاوت‌تر از همیشه

تیم فوتبال فولاد خوزستان با وجود مشکلات فراوان خود را برای لیگ بیست و یکم آماده می‌کند.

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال فولاد خوزستان یکی از پر طرفدار‌ترین و شاید محبوب‌ترین تیم‌های فوتبال ایران باشد، تیمی که قهرمانی کم ندارد و از باشگاه‌های پر افتخار لیگ ایران به شمار می‌رود.

خوزستانی‌ها در ۲ سال گذشته با وجود ثبات در کادرفنی و مدیریت، اما چندان از نتایج تیم خود رضایت نداشتند، عدم رضایتی که شاید یکی از دلایل  جدایی جواد نکونام و سعید آذری از این تیم باشد.

سعید آذری و جواد نکونام در آمار و ارقام عملکرد مطلوبی داشتند و توانستند با کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا آن هم در ۲ فصل پیاپی و همچنین قهرمانی جام حذفی برای اولین باردر تاریخ فولاد  آمار خوبی را برای خود ثبت کنند. آماری که به دلیل بعضی اختلافات و بعضی مسائل برای مدیران بالایی فولاد راضی کننده نبود خوزستانی‌ها را مجبور کرد که فصل جدید را با کادر کاملا جدید و البته بر خلاف کادر و مدیریت قبلی کاملا خوزستانی بر سر کار بیاورند.

حمیدرضا گرشاسبی به جای سعید آذری و عبدالله ویسی نیز جایگزین جواد نکونام در فولاد خوزستان شد، تیمی که در اوایل فصل نقل و انتقالات به شکل عجیبی با به اتمام رسیدن قرار داد بازیکنانش و همچنین جدایی چند تن از بازیکنان خود مانند فرشاد احمدزاده، محسن فروزان و زبیر نیک نفس وضعیت خوبی را نداشت، اما به یک باره و با حضور گرشاسبی توانستند سایر ستارگان خود مانند پریرا، کولیبالی، انصاری و تعدادی دیگر را در خوزستان نگهدارد و وضعیت تیم عبدالله ویسی را سخت‌تر از قبل نکند.

فولاد خوزستان

اما شرایط سخت فولادی‌ها تنها مربوط به تغییر کادرفنی و مدیریت نیست. چرا که یک سالی است که فولادی‌ها با پنجره نقل وانتقالاتی بسته مواجه هستند و این موضوع مهمترین مشکل تیم فولاد خوزستان بوده است. مشکلی که در ابتدا و با روی کار آمدن گرشاسبی یه عنوان مدیر فولادی‌ها امیدواری زیادی برای حل شدن آن می‌رفت اما به نظر می‌رسد که عبدالله ویسی خوزستانی هم مانند جواد نکونام باید فولاد را با پنجره‌ای بسته و با جوانان آکادمی خود در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا به جنگ حریف‌های پر قدرت خود ببرد، کاری که نکونام انجام داد و با وجود انتقاد‌های زیاد، اما موفق عمل کرد و علاوه کسب عنوان قهرمانی ۲ سال پیاپی سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کرد.

تیم فولاد خوزستان اکنون چند مدتی است که خود را با ویسی سرمربی که سابقه قهرمانی لیگ برتر با استقلال خوزستان را دارد برای رقابت‌های لیگ برتر فصل بیست و یکم آماده می‌کند.

تیم فولاد خوزستان با کادر فنی جدید خود تا به امروز ۳ اردوی آماده سازی پیش از شروع لیگ برتر را برگزار کرده است، فولادی‌ها در این اردو‌ها بازی‌های دوستانه زیادی را برگزار کرده اند و در کل نتایج خوبی را نیز به دست نیاورده اند.

اردوی آماده سازی فولاد خوزستان

اتفاقی که شاید کمی هواداران فولاد را نگران کند، اما به نظر نمی‌رسد که عبدالله ویسی که پس از قهرمانی با استقلال خوزستان چندان موفقیتی کسب نکرده است و از دوران اوج خود دور شده است این فرصت را به راحتی از دست دهد و به راحتی از نتیجه گیری با فولاد خوزستان بگذرد.

فولاد خوزستان قهرمان فصل گذشته جام حذفی ایران و نماینده کشورمان در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا فصل ۲۰۲۱/۲۰۲۲ برای فصل جدید فوتبال ایران تیم جدیدی را به مسابقات خواهد فرستاد، تیمی که با هدایت عبدالله ویسی شاید متفاوت‌تر از همیشه ظاهر شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار