هنرمندان کهگیلویه وبویراحمدی هنر کارت دریافت کردند

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۴۵۰ تن از هنرمندان و اهالی رسانه استان هنرکارت دریافت کرده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، رضا خردمند معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد ضمن اشاره به اینکه هنرکارت به عنوان یک کارت هویتی اقدامی ارزشمند برای خدمت به هنرمندان است گفت: اعطای هنرکارت به هنرمندان واجد شرایط ادامه دارد.

او بیان کرد: پرداخت ۲ مرحله حمایت مالی به مبلغ سه میلیون تومان و پرداخت بیمه تامین اجتماعی سه ماهه نخست امسال از خدمات هنرکارت بوده و مسئولان دولت سیزدهم پرداخت تسهیلات بلاعوض و تسهیلات کم بهره را برای اهالی هنر در نظر گرفته اند و قرار است به زودی عملیاتی شود.

خردمند همچنین از پرداخت ۱۰ میلیارد ریال تسهیلات به جامعه هدف فرهنگ و هنر در استان به منظور کمک به جبران خسارت های دوران شیوع کرونا خبر داد.

او عنوان کرد: این تسهیلات به چاپخانه ها، خانه آگهی تبلیغات ، اهالی رسانه ، کتابفروشی ها و آموزشگاه های هنری پرداخت شده است.

خردمند تاکید کرد: ۲۶۰ عنوان برنامه فرهنگی هنری برای اجرا در کهگیلویه و بویراحمد تا پایان امسال پیش بینی شده است.

او ابراز امیدواری کرد: با بهبود شرایط در آینده نزدیک برنامه هایی مانند تئاتر فجر ، موسیقی فجر ، نمایشگاه کتاب استانی با حضور ناشران سراسر کشور به صورت حضوری برگزار شود.

خردمند تاکید کرد: برگزاری شعرخوانی در باشت و کارگاه های آموزشی از دیگربرنامه های فرهنگی پیش بینی شده در سال جاری است.

آیین بزرگداشت حافظ با شعرخوانی شاعرانی از شهرستان های گچساران، باشت ، چرام ، بهمئی از توابع استان کهگیلویه و بویراحمد و همچنین شاعرانی از شهرستان های رستم و ممسنی از توابع استان فارس برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار