استاندار یزد:

بازنگری طرح جامع شهر یزد در اولویت قرار گیرد

فاطمی بر برنامه ریزی‌های منسجم برای مرکز استان و اهمیت مدیریت شهری یزد تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  مهران فاطمی استاندار یزد، در نشست با اعضای شورای اسلامی شهر یزد، با قدردانی از بیان دیدگاه‌ها در رفع مشکلات شهری، گفت: یزد به عنوان بزرگترین شهر استان با همه ویژگی‌ها و ظرفیت‌هایی که باید به عنوان مرکز استان داشته باشد همواره مورد توجه خواهد بود و بر همین اساس شهردار یزد در شورای معاونین استانداری حضور خواهد داشت.

او با تاکید بر برنامه ریزی‌های منسجم برای مرکز استان و اهمیت مدیریت شهری یزد، گفت: مصوب شد تا رئیس شورای شهر و شهردار در شورای برنامه ریزی حضور داشته باشند و در هر کارگروهی که اعضای شورا احساس می‌کنند حضور شورای اسلامی شهر ضروری است اعلام نمایند تا زمینه حضور فراهم گردد.

استاندار یزد افزود: مطالبات اعضای شورا در تمامی حوزه‌ها پیگیری خواهد شد و نیاز است تا این جلسات به صورت ماهانه با حضور معاونین استاندار ادامه یابد و بر حسب ضرورت و بر اساس موضوع هر جلسه مدیران مرتبط نیز حاضر خواهند شد.

استاندار یزد طرح جامع شهر را یادآور شد و تاکید کرد تا شورای اسلامی شهر و شهردار نسبت به بازنگری در طرح جامع شهر یزد افدام نمایند.

او ظرفیت شهرداری در طرح اقدام ملی مسکن را یادآور شد و تصریح کرد: شهرداری با ورود به مسکن ارزان قیمت و همکاری با مجموعه استان، زمینه ساخت مسکن باکیفیت و ارزان را فراهم کند.
توجه به پیوست‌های بودجه، پیگیری احیای ردیف بودجه شهر میراث جهانی یزد، ارزش افزوده، شورا‌های فرادست و اختصاص بودجه برای شهرک ضایعات از دیگر مواردی بود که استاندار یزد به آن‌ها اشاره کرد.

در ابتدای این نشست رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر دیدگاه‌ها و رویکرد‌های خود را در خصوص مدیریت واحد شهری، مسائل فرهنگی شهر، عوم پرداخت سهم شهرداری از دولت، حمایت از گردشگری، طرح جامع و تفصیلی، سهم شهرداری از پساب، نشاط اجتماعی، استفاده از اعتبارات ملی، توریسم درمانی، ورزش بانوان، فناوری‌های نوین و شهرهوشمند، اتباع بیگانه، تعیین تکلیف اکوپارک، محدوده شهر یزد و الحاق روستا‌های بخش مرکزی به یزد ارائه کردند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار