رسیدگی به اتهامات تعدادی از اراذل و اوباش ارومیه در دادگاه انقلاب

جلسه رسیدگی به اتهامات تعدادی از اراذل و اوباش دستگیر شده ارومیه در شعبه اول دادگاه انقلاب این شهرستان برگزار شد.

ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، با اشاره به برگزاری جلسه رسیدگی به اتهامات تعدادی از اراذل و اوباش دستگیر شده در شعبه اول دادگاه انقلاب ارومیه  گفت: پرونده مهمی در این زمینه تحت نظارت دادستان مرکز استان و از طریق بازپرسی ویژه رسیدگی به جرایم خاص تشکیل شده و با قرار جلب دادرسی و کیفرخواست پرونده به دادگاه انقلاب ارومیه ارسال شده است.

وی ادامه داد: به لحاظ اهمیت موضوع و نوع جرایم ارتکابی و مجازات قانونی اتهامات، شعبه اول دادگاه انقلاب ارومیه با سیستم تعدد قاضی و با حضور وکلای متهمین پرونده را بررسی کرده و روند رسیدگی همچنان ادامه دارد.

عتباتی تصریح کرد: امروز دستگاه قضایی مصمم‌تر از همیشه در جهت برخورد قاطع و قانونی با برهم زنندگان امنیت و آرامش در جامعه گام بر می‌دارد.

رجبی رئیس شعبه اول دادگاه انقلاب ارومیه نیز در این زمینه گفت: از جمله اتهامات این اراذل و اوباش می‌توان به افساد فی الارض، تشکیل گروه و باند سازمان یافته، پشتیبانی مالی از مجرمین و گروه‌های اراذل و اوباش، تشکیل خانه فساد و فحشا، تهیه مشروبات الکلی و در اختیار قرار دادن آن برای اراذل و اوباش، حمل و نگه داری مواد مخدر و فعالیت تبلیغی علیه نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.