فرمانده نیروی انتظامی کرمان در مراسم نمازجمعه :

اخلاص حاج قاسم باید الگوی نیروی نظامی باشد

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: اخلاص حاج قاسم باید الگوی کار نیروی انتظامی درخدمت رسانی به مردم باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سردار عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی استان کرمان در مراسم نمازجمعه این هفته کرمان گفت: امروز نیرو‌های نظامی با عمل به شاخص‌ها و معیار‌هایی که در مکتب سلیمانی به جا گذاشت با نگاه به آن معیار‌ها با اخلاص حاج قاسمی خدمت رسانی به مردم را در دستور کار دارند.

او افزود: همین است که نیروی انتظامی در منظر مردم یکی از سازمان‌های موفق بوده این افتخار بزرگی است که ما کرمانی‌ها در زادگاه سردار دل‌ها آموخته و عمل می‌کنیم.

او بیان کرد: حاج قاسم می‌گوید به عنوان یک شهروند باید بگویم که امنیت را مدیون نیرو‌های پلیس هستیم وما نیز مدیون ایثارگری حاج قاسم هستیم ما نیرو‌های انتظامی مدیون شماییم به ما درس مردانگی و مقاومت را آموختید.

سردار ناظری تصریح کرد: مرزبانان دلیر ما درس مقاومت را از حاج قاسم آموختند و آن‌ها هستند که از کشور و ناموس مردم دفاع می‌کنند.

او با اشاره به هفته ناجا اظهار داشت: نماز جمعه و هفته ناجا فرصتی است که خدمات این نیرو را به مردم اطلاع رسانی کنیم.
فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: در تشریح عملکرد مهر پارسال تا امسال پلیس نیز باید بگویم یک میلیون و ۸۰۰ هزار تماس با ۱۱۰ داشتیم که ۴۳ درصد آن‌ها عملیاتی شدند و در حوزه پلیس راهور نیز ۳ میلیون و ۲۶۵ هزار خدمت به مردم انجام شده و ۱۰ هزارو ۴۰۰ خدمت را نیز در حوزه مشاوره و راهنمائی در کلانتری‌ها داشته ایم.

او تصریح کرد: علاوه بر این ۳۰ هزار خدمت در حوزه گذرنامه، ۳۵ هزار خدمت در نظام وظیفه، ۵۸ هزار تماس با ۱۹۷ و ۱۲ هزار خدمت در حوزه اماکن عمومی در کارنامه پلیس استان ثبت شده است.

فرمانده انتظامی استان یادآور شد: طی ۸ مرحله بیش از ۲۰ هزار بسته کمک معیشتی به ارزش ۱۲۰ میلیارد ریال در مناطق محروم و دورافتاده به همت همکاران تهیه و توزیع شد و ۱۸ هزار مورد تشکیل پرونده قضائی، ۷۲ هزار مورد ابلاغ احکام قضائی و افزایش ۱۴ هزار نگهبان محله را هم داشتیم.

او تاکید کرد: در حوزه کرونا نیز با کنترل ورود و خروجی‌ها در گستره ۲ هزارو ۲۰۰ کیلومتر مرز با استان‌های همجوار به ۲ هزارو ۳۵۰ فرد مبتلا به کرونا در بیمارستان سیدالشهدا خدمات رسانی کردیم و مهمترین اقدام فرابخشی مجموعه انتظامی نیز راه اندازی مرکز واکسیناسیون خودرویی بود.

سردار ناظری همچنین گفت: در همین ایام نیز تیم‌هایی از کادر بهداشت و درمان مجموعه انتظامی در نقاط دورافتاده و صعب العبور استان حضور دارند و مشغول خدمات رسانی به مردم محروم این مناطق در حوزه خدمات بهداشتی و درمانی و انجام واکسیناسیون هستند که باید اعلام کنم طی سال انتظامی جدید یعنی از مهر ماه امسال تا مهر سال آینده نیز با تمام توان در خدمت شهروندان و هم استانی‌های عزیزمان خواهیم بود.
انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار