مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی لرستان:

۵۰ جایگاه عرضه سوخت لرستان وارد مدار شد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه لرستان گفت: ۵۰ جایگاه عرضه سوخت بنزین به صورت آزاد وارد مدار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه لرستان گفت: تاکنون با تلاش تیم‌های مهندسی این شرکت ۵۰ جایگاه عرضه سوخت بنزین به صورت آزاد وارد مدار شد.

پیمان بهرامی بیان کرد: از مجموع ۸۸ جایگاه سوخت استان تاکنون ۵۰ جایگاه سوخت فعال شده و از این تعداد ۱۵ جایگاه در مرکز استان به مدار عرضه سوخت بازگردانده شده است.

او اظهار داشت: به دلیل نقص در سامانه هوشمند عرضه سوخت امکان استفاده از کارت بنزین وجود ندارد و عرضه سوخت در سطح استان بصورت آزاد در حال انجام است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه لرستان ادامه داد: به محض رفع اختلال و فعالیت سامانه هوشمند جایگاه‌های عرضه سوخت لرستان نیز کار خود را از آغاز می‌کند.

بهرامی بیان کرد: این مشکل فقط به علت نقص فنی بوده و به محض بر طرف شدن مشکل جایگاه‌ها بنزین به نرخ دولتی و یا آزاد عرضه خواهد شد.

او با اشاره به آخرین وضعیت جایگاه‌های سوخت لرستان اظهار داشت: نقص فنی که حادث شده کل کشور را در بر گرفته و به فراخور این موضوع جایگاه‌های استان نیز از مدار عرضه خارج شدند.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی لرستان گفت: هم استانی‌ها توجه داشته باشند که برای سهمیه آن‌ها هیچ مشکلی پیش نیامده و کماکان سهمیه روی کارت‌ها وجود دارد و فقط به دلیل خارج شدن سامانه هوشمند از مدار عرضه بنزین با قیمت سه هزار تومان و نفت گاز با نرخ ۶۰۰ تومان عرضه می‌شود.

بهرامی گفت: همکاران در ستاد شرکت و متخصصان روی سامانه هوشمند در حال کار هستند و به محض اینکه این سامانه به مدار برگردد مردم می‌توانند از سهمیه‌های یارانه‌ای و نرخ اولی که روی کارت‌های آن‌ها موجود است، استفاده کنند.

او با تاکید بر اینکه هیچ مشکلی از نظر تامین فرآورده وجود ندارد، اضافه کرد: تنها نقص فنی است که همکاران در حال تلاش هستند جایگاه‌ها را به مدار عرضه بر می‌گردانند.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.