رفع مشکلات ۱۷ واحد تولیدی و صنعتی در اردبیل

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: مسائل و مشکلات ۱۷ واحد تولیدی و صنعتی در استان بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رامین صادقی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل در چهل و دومین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان گفت: مسائل و مشکلات ۱۷ واحد تولیدی و صنعتی با ادارات و ارگان‌ها از قبیل امور آب، اراضی، تامین اجتماعی، جهاد کشاورزی، راهداری، شهرک‌های صنعتی، شرکت‌های برق و گاز و نیز سازمان محیط زیست استان پس از بحث و بررسی، تصمیمات لازم در جهت حل مشکلات واحد‌های مذکور اتخاذ گردید.

او با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام سال تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی‌ها افزود: مجموعه سازمان صمت استان به تبع از وزارت متبوع به نوبه خود برای محقق شدن شعار سال از بخش تولید به صورت ویژه حمایت می‌کند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل بیان کرد: در جهت توسعه اقتصادی استان اردبیل در طول هفته بصورت مستمر از واحد‌های تولیدی و صنعتی بازدید انجام می‌دهیم و هدف از این بازدید‌ها آشنایی با مشکلات واحد‌های تولیدی و ارائه راهکار‌های مناسب در جهت رفع آنهاست.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار