شاهمرادی اعلام کرد:

کرمان پایگاهی برای برگزاری دوره های آموزشی و میزبانی مسابقات

مسئول دپارتمان داوران فوتسال کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: کرمان در برگزاری دوره های آموزشی و میزبانی رقابت ها برای ما یک پایگاه است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حسین شاهمرادی مسئول دپارتمان داوران فوتسال کمیته داوران فدراسیون فوتبال در حاشیه کلاس دانش‌افزایی و پیش فصل مسابقات فوتبال و فوتسال داوران استان کرمان شاغل در لیگ‌های کشوری و استانی ضمن قدردانی از سلاجقه سرپرست هیئت فوتبال استان کرمان و تیم وی به واسطه انجام هماهنگی‌های لازم برای برگزاری کلاس‌های آموزشی و تست‌ها گفت: برای کلاس‌های فوتبال ساحلی، فوتسال و انجام تست در هر زمینه‌ای که بوده است، سلاجقه سرپرست هیئت و تیم وی همواره آماده به کار بوده اند که لازم می‌دانم همین جا از آن‌ها تشکر و قدردانی کنم.

او با اشاره به هماهنگ کردن تست کلاس داوران پایه در کرمان افزود: در حقیقت کرمان برای ما یک پایگاه شده است که امیدوارم همیشه این پایگاه ماندگار باشد.

شاهمرادی ضمن ابراز خرسندی از حضور در دیار کریمان که پیکر ارزشمند سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی را در خود جای داده است، تصریح کرد: یک کلاس دانش افزایی به سادگی برگزار نمی‌شود؛ بلکه برای برگزار آن افراد و نیرو‌های زیادی متحمل زحمت می‌شوند.

او با اشاره به مدرسی نصیرلو در دوره دانش افزایی فعلی، وی را حاصل تفکر جدید کمیته داوران فدراسیون دانست و بیان داشت: مسئولان دپارتمان علاقه‌مند بودند، داوران بین المللی که بازنشسته می‌شوند، در بخش آموزش و تدریس مورد استفاده قرار گیرند که در فوتبال افشاریان و در فوتسال محمود نصیرلو برای این امر در نظر گرفته شده اندکه امیدوارم همیشه بتوانند منشأ خیر باشند.

شاهمرادی به داوران حاضر در دوره توصیه کرد: همیشه و همه وقت به پیشکسوتان خود احترام بگذارند، همیشه سپاسگزار آن‌ها باشند و مرتبه شان را حفظ کنند.

مسئول دپارتمان داوران فوتسال کمیته داوران فدراسیون فوتبال افزود: باید این قضیه را در جمع و داوری برای همدیگر پیاده کنید.

شاهمردای در بخش دیگری از سخنانش حضور بانوان در داوری را یک هنر و یک همت بزرگ دانست و گفت: همیشه باید به این بانوان دست مریزاد گفت، چرا که همیشه در رویداد‌های مختلف ورزشی برای آقایان الگو هستند.

او خطاب به داوران با اعلام اینکه مهمترین آیتم داوری، آزمون آمادگی و جسمانی است، تأکید کرد: باید در این زمینه به خود بها دهید و خودتان را جدی بگیرید.

شاهمرادی با بیان اینکه مسئولان فوتبالی کرمان فرصت‌های زیادی برای رشد و ارتقاء سطح داوری فراهم می‌کنند، تصریح کرد: حتی تهران بزرگ چنین شانس‌هایی ندارد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.