مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی لرستان خبر داد؛

اتصال ۳۵ جایگاه سوخت لرستان به سامانه هوشمند

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه لرستان گفت: ۳۵ باب جایگاه عرضه سوخت استان ساماندهی و به سامانه هوشمند متصل شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد، "پیمان بهرامی"مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه لرستان  اعلام کرد: با توجه به اینکه مشکل جایگاه‌های سوخت از طریق سامانه هوشمند یک مشکل کشوری بود، به تبع آن این مشکل در استان لرستان نیز ایجاد شد.

او عنوان کرد: در سطح استان لرستان ۸۷ جایگاه سوخت فعال وجود دارد که هم اکنون ۴۰ درصد جایگاه‌های استان در شهر‌ها و محور‌های مواصلاتی استان در مدار ارائه سوخت سامانه هوشمند قرار گرفته و سوخت‌گیری در این جایگاه‌ها امکان‌پذیر شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه لرستان با اشاره به اینکه تاکنون ۳۵ جایگاه عرضه سوخت در سراسر استان به سامانه هوشمند سوخت متصل شده و امکان عرضه بنزین سهمیه‌ای در این جایگاه‌ها به‌صورت کارت هوشمند مهیا شده است، تأکید کرد: ۹ گروه در سطح شرکت در حال فعال‌سازی جایگاه‌ها در شهر‌ها و محور‌های مواصلاتی بوده و امیدواریم که با تلاش شبانه‌روزی همکاران عزیز بتوانیم تمام جایگاه‌های سوخت استان را در اسرع وقت به مدار سوخت‌رسانی بازگردانیم.

 

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.