شناخت نفرات برتر مسابقات موتورسواری کوهستان منطقه آزاد ارس

رئیس هیئت اتومبیل رانی و موتور سواری منطقه آزاد ارس گفت: نفرات برتر نخستین دوره مسابقات موتورسواری کوهستان شمال غرب کشور در محدوده شهرستان خداآفرین مشخص شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،تهموزی رئیس هیئت اتومبیل رانی و موتور سواری منطقه آزاد ارس گفت: دوره نخست مسابقات موتورسواری کوهستان با حضور ۵۰ موتورسوار حرفه‌ای از ۶ استان آذربایجان شرقی، غربی، اردبیل، زنجان، قزوین و کردستان به میزبانی منطقه آزاد ارس در محدوده روستای کریشان خداآفرین برگزار شد.

تهموزی افزود: این مسابقات در ۳ کلاس برگزار شد که در کلاس ۴۵۰ کراس، حمیدرضا یوسفی و محسن ربیعی هر ۲ از قزوین اول و دوم شدند و حمید مجیدی از منطقه آزاد ارس سوم شد.

وی گفت: در کلاس ۲۵۰ اندرو (شیب زنی حرفه‌ای) حسام خوئینی، علیرضا بیات و پارسا افرا هر ۳ از قزوین به ترتیب زودتر از دیگران از خط پایان عبور کردند و در کلاس ۴۵۰ اندرو، مهران عسگری و حسین احمدی هر ۲ از قزوین اول و دوم شدند و محمد گل محمدی از تبریز در جایگاه سوم ایستاد.

تهموزی هدف از برگزاری این مسابقات را ایجاد شور و نشاط اجتماعی برشمرد و گفت: برنامه ریزی برای برگزاری دوره‌های بعدی این مسابقات به صورت کشوری و بین المللی در حال انجام است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار