رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی آذربایجان‌شرقی خبرداد:

اختصاص ۲۰ هزار متر زمین برای ساخت پیست موتورسواری در هادیشهر

رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی آذربایجان‌شرقی از اختصاص ۲۰ هزار متر زمین برای احداث پیست موتورسواری و اتومبیلرانی در مجموعه ورزشی هادیشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، امیرخیزی رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی آذربایجان‌شرقی گفت:این مقدار زمین جهت گسترش و ایجاد فضا‌های ورزشی برای فعالیت علاقه‌مندان به رشته‌های موتور سواری و اتومبیلرانی و کمک به ساماندهی و سازماندهی آن در شهرستان جلفا اختصاص یافت.

اوافزود: ماشین‌آلات راه سازی و امکانات ساخت جهت خاکبرداری و مخلوط‌ریزی در این زمین توسط شهرداری انجام شود.

او اضافه کرد: ما با جدیت در پی ایجاد فضا‌های ورزشی برای رشته‌های موتورسواری و اتومبیلرانی هستیم، چرا که باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی است.

رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: ایجاد شور و نشاط و تخلیه هیجانات و انرژی در مسیر درست آن مکان و محل مناسبی با تشکیلات منسجم و منظم را می‌طلبد، هر چقدر ما در این ضمینه فعالیت و سرمایه‌گذاری کنیم جا دارد و باعث کاهش هزینه‌های گزافی خواهد بود که جامعه و خانواده‌ها متحمل می‌گردند.

امیرخیزی با بوی از فعالیت ۲۷ استان در رشته موتورسواری و اتومبیلرانی در کشور خبرداد و افزود: آذربایجان‌شرقی همواره جزو استان‌های برتر در این زمینه است.

اوبابیان اینکه ۲۸ هکتار زمین به همت اداره کل ورزش و جوانان در جمع ورزشگاه یادگار امام داریم افزود: این زمین نیز معارض زیادی دارد و نیازمند ورود دستگاه‌ها برای حل مشکل معارض است.

اوبا اشاره به عضویت یک هزار و ۳۰۰ نفر در این هیات گفت: از این تعداد ۶۷۰ نفر بیمه ورزشی دارند و در قسمت بانوان نیز در اتومبیلرانی و موتورسواری فعالیت هایمان را با موتور ۱۲۵ شروع کرده ایم و هم اکنون ۵۰ موتورسوار زن عضو رسمی این هیات هستند.

رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه هم اکنون در ۱۴ شهرستان آذربایجان شرقی هیات فعال است، خاطرنشان کرد: به همت نیروی انتظامی موتورسواران در یادگار امام آزمون می‌دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار