برخورداری ۲۵۱ خانوار چالوسی از خدمات نوین ارتباطی

۲۵۱ خانوار بخش مرزن آباد شهرستان چالوس از خدمات نوین ارتباطی برخوردار شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، سید مصطفی فلاح سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران از ارتقای تکنولوژی سایت همراه اول روستای بیجده نو بخش مرزن آباد شهرستان چالوس و برخورداری ۲۵۱ خانوار این منطقه از پوشش اینترنت ۳G و ۴G خبر داد.

او افزود: یک ارتباط پایدار و دسترسی به اینترنت با کیفیت حق مردم فهیم این منطقه در راستای تحقق عدالت ارتباطی است و با پیگیری‌های انجام گرفته و تلاش‌های همکارمان در مخابرات و شرکت سیار استان سرانجام موفق به اخذ ابلاغ ارتقاء سایت همراه اول موجود در روستا بیجده نو بخش مرزن آباد شهرستان چالوس از محل طرح USO وزارت ارتباطات شده ایم.

فلاح گفت: با ارتقاء سایت مذکور دو روستای خارص و فشکور نیز به شبکه ملی اطلاعات متصل شده و جمعیتی بالغ بر ۲۵۱ خانوار از پوشش اینترنت ۳G و ۴G برخوردار می‌شوند.

او با اشاره به مشکلات عدیده مردم در حوزه پوشش ارتباطی و برنامه‌های وزارت ارتباطات برای تامین نیاز‌های ارتباطی مناطق روستایی از محل طرح خدمات عمومی اجباری و تامین اعتبارات از سوی وزارت ارتباطات ،افزود: برنامه ریزی‌های لازم جهت اجرای پروژه‌های ضروری با رعایت قوانین و اصول حاکم نصب سایت‌های تلفن همراه در حال انجام است .
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار