یک جوان فرانسوی پس از ۴ سال تمرین موفق به بندبازی در کنار برج ایفل شد

بندباز ۲۷ ساله که صاحب چندین رکود جهانی است در کودکی ترس از ارتفاع داشت اما با تمرین و تکرار به این رکوردها دست یافت.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از metro.co، یک آکروبات کار فرانسوی به نام ناتان پائولین در حالی که مردم با نگرانی به نمایش او نگاه می‌کردند، از روی یک خط به طول ۶۰۰ متر که از برج ایفل شروع می‌شد، قدم زد. این بندباز هنگام عبور از رودخانه سن به ارتفاع ۷۰ متر در پاریس توسط مردم تشویق شد.

این جوان ۲۷ ساله به مدت ۴ سال تمرین کرده بود تا به این موفقیت دست یابد. او پس از ۳۰ دقیقه تلاش قبل از اینکه به تئاتر Chaillot برسد، روی طناب نشست و سپس دراز کشید. ناتان درباره این اجرا گفت "شروع از برج ایفل واقعا زیباست. در طول اجرا، من ترس را احساس نکردم، و در آن لحظه واقعاً ترسی از ارتفاع نداشتم".

بندبازی

بندباز فرانوسوی

بندباز جوان

بندبازی در پاریس

او توضیح داد " ۶۰۰ متر راه رفتن روی طناب، با فشار‌هایی که در محیط وجود داشت آسان نبود، اما بازهم این کار یک تجربه زیبا برای من بود". ناتان در گرفتن مجوز برای این بدلکاری مشکل داشت و افزود که مشکل به استرس مخاطبان از این اجرا بر می‌گشت.

این بندباز چندین رکورد جهانی نیز دارد. ناتان که توسط یک بند ایمنی به طناب وصل شده بود، اضافه کرد که باید قبل از اینکه با کار هایش نامی برای خود ایجاد کند، بر ترس از ارتفاع در دوران کودکی غلبه می‌کرد. برترین رکورد در دست یک مرد فرانسوی دیگر است که در سال ۲۰۱۹، مسیری به ارتفاع ۱۵۰ متر و طول ۵۱۰ متر را بین دو آسمان خراش در منطقه تجاری لادفنس پاریس انجام داد.


بیتشر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۸ ۱۰ آبان ۱۴۰۰
شاید هم یک جوان بیکار فرانسوی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۸ ۱۰ آبان ۱۴۰۰
شیر مادر ، نان پدر حلالت