چمران درجمع  خبرنگاران:

مردم از ترافیک رنج می‌برند/ به افزایش طرح ترافیک نگاه درآمدزایی وجود ندارد

رییس شورای شهر تهران گفت: به افزایش طرح ترافیک نگاه درآمدزایی وجود ندارد، آسایش و ارامش مردم مهم است.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی چمران رییس شورای شهر تهران در پایان نوزدهمین جلسه علنی شورا اظهار کرد: ابتدا ٢ گزارش به صحن شورا داده شد لازم بود این کار‌ها انجام شود زیرا ما در ابتدای ورود خود به شورا گفتیم که وضعیت تحول و تغییرات را باید شهرداری اراعه کند همچنین یک طرح به تصویب رسید که ۱۶ بند بود.

وی ادامه داد: برای بازگشایی مدارس باید تمهیداتی انجام شود زیرا در حال حاضر مردم از ترافیک رنج می‌برند که با بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها شرایط سخت‌تر می‌شود، ما نگران تامین اعتبار و بودجه هستیم زیرا بودجه برای حمل و نقل ۵۲ درصدش محقق شده أست.

چمران گفت: قرارداد‌ها باید سریعا مورد پیگیری قرار گیرد، مدیریت شهری باید آن را تنظیم کند و ترافیک هم رسیدگی شود همچنین اتوبوس‌هایی که نیاز به تعمیر دارند، تعمیر شود که تعداد ان‌ها هم ۴۰۰ دستگاه أست.

رییس شورای شهر تهران یادآور شد: واگن‌های مترو نیاز به تعمیر و اوورهال دارد، که با انجام این کار‌ها به حمل و نقل عمومی ما کمک زیادی می‌شود، امروز موضوع تاکسیرانی‌ها هم مطرح شد که به ان‌ها وام‌هایی داده شود تا خودشان نوسازی انجام دهند و ردیف بودجه‌ای آن‌ها مشخص شده است، ما نگران عدم تحقق آن هستیم.

چمران اضافه کرد: به افزایش طرح ترافیک نگاه درآمدزایی وجود ندارد، آسایش و آرامش مردم مهم است مردم در حال حاضر از وسایل شخصی استفاده می‌کنند و با این افزایش، استفاده آن‌ها کمتر می‌شود، شهردار تهران برای جذب نیرو نیاز به مجوز ندارد  و امروز صبح به ایرادات و سوالات پاسخ داده شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۸ ۱۲ آذر ۱۴۰۰
اگه نگاه درآمد زایی نیست پس چرا محدودیت زوج وفرد یا کاهش آلوگی را که ظالمانه علیه ساکنین این نواحی هست بر نمیدارید؟
چون میخواهید راحت به سر کارتون برسید و
بیخیال مردم این نواحی که حق وحقوقشون پایمال شده.
آخرین اخبار