رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان سلماس:

۸۰۰ وسیله نقلیه وانت بار جاده‌ای ایمن‌سازی شد

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان سلماس گفت: ۸۰۰ وسیله نقلیه وانت بار جاده‌ای در سلماس ایمن سازی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، بهنام اصغری رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان سلماس گفت: در راستای اجرای طرح ایمن سازی محور‌های مواصلاتی و آشکار سازی وسایط نقلیه باری در جهت کاهش تصادفات مخصوصا در طول شب، ۸۰۰ وسیله نقلیه وانت بار جاده‌ای از ابتدای سال جاری تاکنون با نصب علائم آشکارکننده در شهرستان سلماس آشکار سازی شد.

وی بیان کرد: برچسب‌های شبرنگ توزیع شده بهترین روش تشخیص این دسته از ناوگان حمل و نقل جاده‌ای در تاریکی شب به دلیل بازتاب نور توسط آن است که بر اساس کارایی و تأثیر بالا، تهیه و توزیع آن همه ساله در اولویت کاری این اداره قرار دارد.

اصغری تاکید کرد: تلاش راهداران و مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان سلماس بر ارتقاء فرهنگ و دانش ترافیک و افزایش ایمنی تردد در محور‌های مواصلاتی شهرستان است که با حضور شبانه روزی در محور‌های شهرستان و رفع موانع و ایرادات توسط آن‌ها انجام می‌گیرد.

این مقام مسئول ضمن تقدیر و تشکر از دست اندرکاران طرح ایمن سازی وانت بار‌های جاده‌ای گفت: این طرح با حضور و همکاری فرماندهی پلیس راه سلماس - ارومیه و کارشناسان فنی اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در دو نقطه میدان دواب و روبروی شرکت شهد شهرستان سلماس برگزار شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.