تحویل ۳۲۵ واحد مسکن به مددجویان کمیته امداد کرمان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان از تحویل ۳۲۵ واحد مسکن به مددجویان کمیته امداد استان کرمان طی هفت‌ماه گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، یحیی صادقی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان بابیان اینکه امروزه مسکن ازجمله گران‌ترین و مهم‌ترین نیاز افراد هر جامعه است گفت: به همین منظور تامین مسکن مددجویان تحت حمایت یکی از اولویت‌های مهم این نهاد است.

او افزود: از ۳۲۵ واحد مسکن تحویل‌شده به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان در هفت‌ماه گذشته ۱۲۱ واحد با مشارکت کمیته امداد، سازمان برنامه‌وبودجه و بنیاد مسکن، ۵۹ واحد با همکاری کمیته امداد، سپاه و بنیاد مسکن و ۱۴۵ مورد نیز از اعتبارات کمیته امداد احداث و تحویل مددجویان استان شده است.

صادقی در ادامه از تعمیر ۶۷ چشمه سرویس بهداشتی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان در هفت‌ماهه امسال خبر داد و تصریح کرد: برای تعمیر این تعداد سرویس بهداشتی یک میلیارد و ۶۳۷ میلیون تومان از محل اعتبارات کمیته امداد استان هزینه شده است.

او با اشاره به اینکه حل مشکل مسکن مددجویان تحت حمایت در توانمندسازی آن‌ها نقش مهمی دارد، اظهار کرد: تلاش داریم با ساخت، خرید، تعمیر، بهسازی و بازسازی و مقاوم‌سازی منازل مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان به‌ویژه مددجویان ساکن در مناطق محروم نسبت به حل مشکل آن‌ها در حوزه مسکن اقدام کنیم.

صادقی ضمن تشکر از مشارکت خیران در کمک به حل مشکل مسکن مددجویان تحت حمایت کمیته امداد به اجرای طرح رضوان با کمک این نهاد اشاره کرد و گفت: طرح رضوان باهدف جذب مشارکت‌های مردمی برای ساخت مسکن مددجویان و نیازمندان با کمک این نهاد در حال اجرا است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار