ویس کرمی:

تحقیق و تفحص از وزارت نیرو را از دولت پنجم تا دوازدهم به صحن می آوریم

نماینده خرم آباد و چگنی از تحقیق و تفحص وزارت نیرو از دولت پنجم تا دوازدهم خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  مهرداد ویس کرمی دلخوش اباتری نماینده خرم آباد و چگنی در صحن علنی امروز سه شنبه ۱۱ آبان ماه در صحن علنی مجلس در اخطار اصل ۳ قانون اساسی گفت: اصل ۳ قانون اساسی به اهداف حکومت اسلامی می‌پردازد.  اهم وضایف وزارت نیرو مدیریت منابع آبی، توزیع عادلانه آب و تولید و توزیع برق است.  

وی در ادامه بیان کرد: متاسفانه به نظر می‌رسد وزارت نیرو در سالیان گذشته در دست جریان خاصی قرار داشته که بدون توجه به مسائل علمی و کارشناسی و بر اساس دیکتاتوری و غیر کارشناسی کشور را به سمت تنش آبی برده اند.

نماینده خرم آباد و چگنی در ادامه بیان کرد: امروز در جا‌های مختلف کشور آنچه می‌بینیم نتیجه سیاست‌های غلط وزارت نیرو است.   هر کس در استان‌ها با این سیاست‌ها مخالفت کرده او را برکنار کرده اند، زیرا به دنبال افراد حلقه به گوش بوده اند.

ویس کرمی خاطر نشان کرد: در وزارت نیرو مافیای آب جریان داشته که باعث مشکل در حوزه آب و برق کشور شده است.   هنوز هم همین افراد در وزارت نیرو حضور دارند و لازم است وزیر نیرو نسبت به تعویض این افراد اقدام و به وضعیت استان‌ها رسیدگی کنند.

این نماینده مجلس افزود: حتی در خاموشی‌های برق هم عدالت در کشور رعایت نشد و حتی این ظلم را عادلانه تقسیم نکردند. به زودی تحقیق و تفحص از وزارت نیرو از دولت پنجم تا دوازدهم را به صحن می‌آوریم تا به اقدامات آن‌ها رسیدگی شود.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار