دستگیری ۲۳ سارق و خرده فروش مواد مخدر در زنجان

فرمانده انتظامی زنجان از اجرای طرح ضربتی مقابله با مخلان نظم عمومی و دستگیری ۱۹ سارق و ۴ خرده فروش مواد مخدر در زنجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سرهنگ مرسلی فرمانده انتظامی زنجان گفت: مأموران انتظامی زنجان طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مقابله با مخلان نظم و امنیت عمومی را به صورت ضربتی به مدت ۷۲ ساعت با قاطعیت تمام در  زنجان اجرا کردند.

او افزود: در اجرای این طرح با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی، مخفیگاه و پاتوق سارقان سابقه دار، تهیه و توزیع کنندگان مواد مخدر در محلات آلوده و جرم خیز زنجان شناسایی شد.

فرمانده انتظامی زنجان  ادامه داد: در اجرای این طرح ۱۱ سارق سابقه دار کارگاه و ساختمان نیمه کاره و اماکن خصوصی، ۴ سارق داخل خودرو یک سارق موبایل، ۲ سارق منزل، یک مالخر اموال مسروقه و ۴ خرده فروش مواد مخدر دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آن ها مقادیری اموال مسروقه اعم از ۵۰۰ کیلوگرم مواد اولیه تولید ظروف مسی، آهن آلات ساختمانی و ۲ دستگاه گوشی سرقتی کشف شد.

سرهنگ مرسلی بااشاره به جدیت و قاطعیت پلیس در اجرای منظم و استمرار طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی در زنجان، گفت: در ۷۲ ساعت گذشته با تلاش همه جانبه و شبانه روزی مأمورین انتظامی و در اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی ضمن دستگیری ۴ نفر از سوداگران و خرده فروشان مواد مخدر دستگیر و مقداری مواد مخدر کشف شد.

او از شهروندان خواست تا به منظور استمرار و تقویت امنیت در جامعه در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ باپلیس در میان بگذارند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.