بسته اخبار انتظامی؛

کشف ۱۳تن شکر احتکار شده/ ۱۵دستگاه رمز ارز دیجیتال دریک مرغداری خاموش شد

بابسته اخبار انتظامی امروز ۱۲آبان ۱۴۰۰همراه سایت باشگاه خبرنگاران جوان مرکز کرمان باشید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، در بسته اخبار انتظامی امروز می خوانیم.

کشف ۱۳ تن شکر احتکار شده در عنبرآباد

فرمانده انتظامی شهرستان عنبرآباد از کشف ۱۳ تن و ۵۵۰ کیلوگرم شکر احتکار شده در بازرسی از یک انبار خبر داد.

سرهنگ رضا فیروزبخت گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی مطلع شدند یک محموله شکر در یک انبار به منظور احتکار انبار شده است.

او افزود: ماموران پس از اطمینان از صحت موضوع و انجام هماهنگی‌های لازم در بازرسی از این انبار ۱۳ تن و ۵۵۰ کیلوگرم شکر احتکار شده کشف کردند که ارزش این محموله توسط کارشناسان مربوطه یک میلیارد و ۶۲ میلیون ریال اعلام شده است.

سرهنگ فیروزبخت تصریح کرد: نیروی انتظامی با پدیده شوم احتکار با جدیت برخورد می‌کند که در این زمینه از مردم می‌خواهیم در صورت مشاهده تخلفات اقتصادی موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف موتور سیکلت قاچاق در زرند

فرمانده انتظامی شهرستان زرند از کشف یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق به ارزش ۲ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمود خدادادنژاد گفت: ماموران کلانتری ۱۱ زرند در پی دریافت خبری مبنی بر نگهداری یک موتورسیکلت قاچاق توسط یکی از شهروندان، بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او از شناسایی محل نگهداری موتورسیکلت قاچاق خبر داد و افزود: ماموران پس از هماهنگی قضائی در بازرسی از منزل این شهروند یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان زرند با بیان اینکه ارزش تقریبی این موتورسیکلت بر اساس نظر کارشناسان ۲ میلیارد ریال برآورد شده، اذعان داشت: ماموران این متهم را با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی کردند.

ماینر

کشف ۱۵ دستگاه رمز ارز دیجیتال در یک مرغداری

فرمانده انتظامی شهربابک از کشف ۱۵ دستگاه رمز ارز دیجیتال از داخل یک واحد مرغداری در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسن عبدلی گفت: ماموران پلیس این شهرستان در اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق و در پی اخبار واصله مبنی بر نگهداری تعدادی رمز ارز دیجیتال در یک مرغداری، با هماهنگی مقام قضایی از این محل بازدید کردند.

او افزود: ماموران در بازرسی از این مرغداری ۱۵ دستگاه رمز ارز دیجیتال قاچاق و فاقد مدارک قانونی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهربابک با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی این دستگاه‌ها را ۳ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال برآورد کردند، بیان داشت: در این خصوص یک نفر متهم دستگیر و باتشکیل پرونده به مقامات قضایی معرفی شد.

برتری یگان تکاوری استان کرمان در بین ۲۴ رده کشوری

فرمانده انتظامی استان با اشاره به کسب رتبه برتر از سوی مجموعه یگان تکاوری استان کرمان در بین ۲۴ رده کشوری گفت: این عنوان برجسته شایسته خادمان نظم و امنیت دیار سردار شهید"حاج قاسم سلیمانی" است.

فرمانده انتظامی استان در نشست کمیسیون عملیات شهرستان بم در جمع کارکنان یگان ویژه و یگان‌های تکاوری بیان داشت: برای اجرای این طرح چندین کمیسیون عملیات داشتیم که مشارکت خوب همرزمان در این اقدام ارزشمند باعث شد بیش از پیش از دعای خیر شهروندان برخوردار شویم.

سردار عبدالرضا ناظری افزود: در این رابطه باید گفت اهمیت این طرح برکسی پوشیده نیست چراکه همه ما به عنوان کارکنان ناجا در این لباس شاهد گله مندی مردم بودیم و این طرح یکی از ضروریات حوزه نظم و امنیت استان بلکه ناجا بود.

اوافزود: با این حال برخی افراد و مسئولان پس زمینه خیلی از اقدامات و تلاش‌های ناجا را نمی‌بینند، اما در پی اجرای طرح اخیر جنوب و شرق شاهد پیام‌های قدردانی همگان به ویژه ائمه جمعه و جمعات و اعضای شورای تامین شهرستان‌ها بودیم که نشان داد تلاش ما به خوبی خود را در جامعه نشان داده است.

سردار ناظری تصریح کرد: در رابطه با این طرح به شخصه جلسات متعددی با ستاد کل و مسئولان ناجا و رئیس دفتر نظامی مقام معظم رهبری داشتم و اهداف طرح را خدمت سردار اشتری تشریح کردیم و موارد جهت طرح در شورای امنیت کشور به جانشین ناجا ابلاغ شد و بحمدالله این طرح زمانی به مرحله اجرا رسید که همه در خصوص آن مطالبه داشتند و به خوبی نیز از حمایت‌های قضایی برخوردار شدیم.

فرمانده انتظامی استان با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری همواره بر اقتدار همراه با عطوفت تاکید داشته اند، تصریح کرد: به همین سبب در اجرای این طرح از رضایتمندی مردم برخوردار شدیم؛ طرح اخیر همچون سدی مانع مخلان نظم و امنیت شد و بنا به تدابیر جانشین فرمانده ناجا، پلیس استان سیستان و بلوچستان هم به این موضوع ورود کرد و در نهایت به میزانی از موفقیت رسیدیم که ائمه جمعه و اعضای شورای تامین شهرستان‌ها ابراز رضایت کردند.

سردار ناظری گفت: بنا به ارزیابی اخیر ناجا یگان تکاوری استان کرمان در بین ۲۴ رده کشوری موفق به کسب عنوان برتر شد به نحوی که از مجموع بیش از ۳۷ تن کشفیات موادمخدر کل کشور ۲۶ تن مربوط به یگان‌های تکاوری کرمان است و این نشانگر همت همرزمان مجموعه انتظامی در این یگان‌ها است که از سیستان و بلوچستان هم پیش افتادند چراکه کشفیات مواد مخدر تاکنون نزدیک به ۱۱۰ تن بوده است و سال گذشته هم در این زمینه شاهکار داشتیم.

فرمانده انتظامی استان در پایان بیان کرد: در این رابطه حضور و تلاش تیم‌های تکاوری در مناطق کویری استان مضاعف خواهد شد که البته در بسیاری از موضوعات حوزه نظم و امنیت باید سایر نهاد‌ها هم پای کار بیایند.

آرم نیروی انتظامی

کشف پراید مسروقه در عملیات یگان امداد

فرمانده یگان امداد شهرستان کرمان از کشف خودرو پراید با سابقه سرقت از شهرستان انار در عملیات ماموران یگان امداد خبر داد.

سرهنگ ابوالقاسم نصیری گفت: ماموران یگان امداد شهرستان کرمان حین گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک سواری پراید که در حال تردد بود مشکوک و آن را تحت نظر قرار دادند.

فرمانده یگان امداد شهرستان کرمان با بیان اینکه با استعلام از سامانه پلیس، مشخص شد در ۲۴ ساعت گذشته سابقه سرقت از شهرستان انار را دارد، گفت: ماموران برای توقیف خودرو دستور توقف آن را را صادر که سارق به محض رویت پلیس اقدام به فرار که در نهایت خودرو را را‌ها و از محل متواری شد.

سرهنگ نصیری با اشاره به اینکه خودرو مسروقه تحویل مالباخته و تحقیقات جهت شناسایی سارق ادامه دارد از شهروندان خواست برای پیشگیری از سرقت، خودرو‌های خود را در نقاط پرت، خلوت و تاریک پارک نکنند و نسبت به نصب دزد گیر، قفل پدال و سایر تجهیزات بازدارنده اقدام و هر گونه اخبار و موضوع مشکوک را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا اقدامات قانونی لازم در اسرع وقت انجام شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار