با دستور معاون اول رئیس جمهور؛

مصوبه تخصیص اعتبار برای نجات دریاچه ارومیه ابلاغ شد

معاون اول رئیس جمهور مصوبه هیات وزیران را درباره تخصیص اعتبار برای طرح‌های مصوب کارگروه نجات دریاچه ارومیه ابلاغ کرد.

به گزارش  حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور مصوبه هیات وزیران را درباره تخصیص اعتبار برای طرح‌های مصوب کارگروه نجات دریاچه ارومیه ابلاغ کرد.

هیات وزیران در جلسه ۹ آبان با اختصاص مبلغ ۵ هزار و ۵۰ میلیارد ریال به صورت تملک دارایی‌های سرمایه‌ای به منظور تامین اعتبارات مورد نیاز طرح‌های مصوب کارگروه دریاچه ارومیه برای مدیریت خشکسالی در حوضه آبریز این دریاچه موافقت کرد.

همچنین به موجب مصوبه دولت، دستگاه‌های اجرایی مربوط موظفند گزارش عملکرد این تصویب نامه را در مقاطع زمانی سه ماهه به سازمان برنامه و بودجه کشور و سازمان مدیریت بحران کشور ارسال کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: هیئت دولت ، محمد مخبر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۲ ۲۴ آبان ۱۴۰۰
همه یقین دارند دریاچه ارومیه از پایین رفتن آبها به‌ این‌ روز افتاده پس شما چکار میخواهید بکنید بودجه از بیت المال بردارید.... بعد بگویید ما تلاش کرديم نشد باید فردی و گروهی حیف و میل هزاران میلیارد تومان ملت را جوابگو باشد.
Iran (Islamic Republic of)
حسین مرتضایی فرد
۱۵:۰۵ ۱۷ آبان ۱۴۰۰
با سلام انسان موجودیست که 124000پیامبر برای هدایتش به زیبایی وسعادت رسما وبا نشان امده .اما هنوز در جهل می سوزد وچه سوزی.امام خامنه ای خورشید عالم تاب در قید حیات وتمنا می کند بیایید تا شمارا به سعادت برسانم وشاهد پاسخشانیم.پس من کویرنشین حاسیه ای توقع باور وتکریم شمارا ندارم.لذا به رسم ادب وتقلید از امامم این خواهش را مطرح می کنم .د.لت معزز وبزرگ در انظار ملتتون این پول را به عنوان پیش قسط معمله به من بدید حل مشکل اب کشور شما با من تا از قبل این طرح ریشه فقر راوریشه بیکاری را بخشکانید ودر پایان اوردها را محاسبه ومعدل پولیش را به من بدبدتا به سرنوشت مخترعین گذشته دچار نشم وبتوانم طرح های بلند دیگرم را دنبال کنم.در محضر ملت وبا صروصدای فروان از دیافت همین نظر شروع کنید .حتمی متوجه هستید در دوسال اینده جیرهبندی اب هم در پیش روست واگر خدای ناکرده طرح 17/6/1400 مجلس عملیاتی شود محاجرت های سنگین سخت مدیرت شونده وبه خطرافتادن امنیت ملی هم دور از ذهن نیست وقتست که پای ابن معمله را در انظار ملت امضا کنید .با امید دفع شروامان جانم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۴ ۱۲ آبان ۱۴۰۰
الان کلی اونجا درگیر شدن پول برسه پووووول
آخرین اخبار