استاندار لرستان گفت: ۱۳ آبان تبلور وحدت و نماد بصیرت ملت ایران در برابر استکبار جهانی، نظام سلطه و فتنه دشمنان است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد، فرهاد زیویار استاندار لرستان  در سفر به این شهرستان و با حضور در مراسم گرامیداشت ۱۳ آبان معمولان اظهار کرد: یوم الله ۱۳ آبان روز مبارزه ملت ایران با استکبار، ظلم و سلطه گری است و نشان داد مردم ایران فتنه دشمنان را خنثی می‌کنند.

زیویار ۱۳ آبان را روز انسجام مردم ایران در راستای حمایت از آرمان‌های انقلاب اسلامی دانست و گفت: ملت ایران به رهبری معمار کبیر انقلاب اسلامی در ۱۳ آبان ۱۳۵۸ قدرت ۴۰۰ ساله استکبار را که بر دنیا تحمیل شده بود درهم شکست.

او افزود: ۱۳آبان به دلیل اتفاقات و حوادث تاریخی از جمله تبعید امام راحل، کشتار دانش آموزان و تسخیر لانه جاسوسی یوم الله و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه آبان، ماه قدرت نمایی ملت ایران و غلبه غیرت و بصیرت آن‌ها بر دشمنان است ادامه داد: در این ماه توطئه‌های زیادی علیه کشور و ملت ایران رقم زده شده که با بصیرت و هوشیاری امام راحل، جوانان و نوجوانان خنثی شده است که این پیروزی بزرگی در برابر قدرت پوشالی استکبار جهانی به شمار می‌رود.

زیویارگفت: نظام سلطه بنا دارد با احاطه بر دنیا، روابط کشور‌ها را تحت فرمان خود درآورد و حتی اجازه فروش نفت را از طریق دریا به ایران ندهد، اما باید بداند سربازان و جان برکفان ولایت و نظام اسلامی اجازه جولان به او نمی‌دهند.

تجمع کنندگان معمولانی در این روز با در دست داشتن پلاکارد‌های از تصاویر بنیانگذار جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری با سردادن شعار‌های مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل تنفر و انزجار خود را از استکبار جهانی به نمایش گذاشتند.

استاندار لرستان امروز در ششمین سفر شهرستانی خود به پلدختر پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدای معمولان در مراسم بزرگداشت ۱۳ آبان شرکت کرد.

بازدید از پروژه‌های دیواره حفاظتی گلزار شهدا، مینی پالایشگاه، پل برگلان سوخته، احداث قطعه چهارم جاده پلدختر - خرم آباد و افتتاح گازرسانی به روستای افرینه معمولان و ایستگاه پمپاژ واشیان از برنامه‌های سفر استاندار لرستان به پلدختر است.

۱۳ آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده است.

 

انتهای پیام/ر

برچسب ها: استاندار ، 13 آبان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.