برگزاری رزمایش پدافند غیرعامل ایران پایدار در کرمان+ تصاویر

مدیرعامل پدافند غیرعامل استانداری کرمان گفت: رزمایش پدافند غیرعامل ایران پایدار در کرمان امروز در ایستگاه راه آهن برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، پیمان سلاجقه، مدیرعامل پدافند غیرعامل استانداری کرمان ضمن تبریک هفته پدافند غیرعامل و گرامیداشت روز ۱۳ آبان گفت: رزمایش پدافند غیرعامل ایران پایدار امروز با شعار، همه بخش‌ها و نهاد‌های ها در کشور و همچنین استان برای هر حادثه‌ای آمادگی لازم را داریم، در ایستگاه راه آهن استان کرمان برگزار شد.

او افزود: هدف از برگزاری این رزمایش، تمرینی برای پاسخ به حوادث احتمالی، شامل حوادث امنیتی و سایبری بود. 

سلاجقه عنوان کرد: در این زمینه لازم است هماهنگی بین واحد‌های عمل کننده مانند، مجموعه نیروی انتظامی و یگان‌های امدادی وجود داشته باشد تا بتوانیم حوادث را بدون فوت وقت مدیریت کنیم.

او با بیان اینکه مانور در سطح خیلی خوبی برگزار شد، گفت: با انجام این رزمایش، آمادگی در مجموعه کادر فنی راه آهن و نیرو‌های نظامی و انتظامی برای مدیریت حوادث وجود دارد.

 مدیرعامل پدافند غیرعامل استانداری کرمان با اشاره به اینکه رزمایشاتی به صورت هفتگی و یا ماهانه در مجموعه اداره کل راه آهن استان کرمان برگزار می‌شود، افزود: ولی انجام چنین مانور‌ها با حضور یگان‌های امدادی و نیروی انتظامی و در چنین سطح بالایی، سالانه انجام می‌شود.

او بیان کرد: ضرورت دارد ضمن اینکه زیر ساخت‌ها را توسعه می‌دهیم، آمادگی برای مقابله با تهدیدات احتمالی را داشته باشیم.

در ادامه گوشه ای از این مانور را در قاب تصویر مشاهده کنید: 

برگزاری رزمایش پدافند غیرعامل ایران پایدار در کرمان

برگزاری رزمایش پدافند غیرعامل ایران پایدار در کرمان

برگزاری رزمایش پدافند غیرعامل ایران پایدار در کرمان

برگزاری رزمایش پدافند غیرعامل ایران پایدار در کرمان

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.