فرمانده نیروی انتظامی خراسان رضوی گفت: ۶۴۵ کیلو مواد مخدر در طرح ردزنی و مقابله ضربتی با قاچاق مواد مخدر در این استان کشف و ضبط شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمدکاظم تقوی فرمانده نیروی انتظامی خراسان رضوی گفت: جان برکفان مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی مرحله دیگری از طرح ردزنی و مقابله ضربتی با قاچاق مواد مخدر را در استان به مرحله اجرا گذاشتند.

او افزود: تیم‌های مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی با همکاری فرماندهی انتظامی بردسکن مناطق کویری شهرستان بردسکن را پاکسازی و ۲۹۰ کیلو تریاک و ۱۰ کیلو هروئین کشف کردند.

فرمانده نیروی انتظامی خراسان رضوی ادامه داد: ماموران مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در این طرح ضربتی همچنین با همکاری پلیس تربت جام و دستگیری دو قاچاقچی از بازرسی دو خودروی سواری آن‌ها ۸۲ کیلو تریاک کشف کردند.

تقوی بیان کرد: در این عملیات گسترده همچنین با همکاری فرماندهی انتظامی ششتمد ۲۱۰کیلو تریاک از دو خودروی سنگین و سواری و ۵۳ کیلو تریاک در بازرسی از خودروی کامیون در جوین کشف و سه متهم دستگیر شدند، تحقیقات پلیسی در این باره ادامه دارد.

انتهای پیام//ا.د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.