مدیرکل استاندارد ایلام خبر داد؛

محکومیت مدیر دو واحد تولیدی شن و ماسه در ایلام به شش ماه حبس تعزیری

همتی گفت:دو واحد تولید کننده شن و ماسه در ایلام به علت توزیع و عرضه فرآورده غیر استاندارد به مراجع قضایی معرفی و مدیریت آنها به شش ماه حبس محکوم شدند.

همتی، مدیرکل استاندارد ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، گفت: با وجود هشدار‌های داده شده مبنی بر رعایت حقوق مصرف کنندگان و قوانین جاری سازمان ملی استاندارد ایران، این واحد‌های تولیدی به علت توزیع و عرضه فرآورده غیر استاندارد به مراجع قضایی معرفی و مدیریت آن ها به شش ماه حبس تعزیری محکوم شدند.

مدیرکل استاندارد ایلام با بیان اینکه این احکام در راستای اجرای مواد قانونی و شکایت این اداره کل، توسط دادگاه کیفری صادر شده است، یادآور شد: محکومیت واحد تولیدی به دلیل نداشتن پروانه کاربرد علامت استاندارد و تولید و عرضه فرآورده مشمول استاندارد اجباری بدون دریافت پروانه استاندارد بوده است.

همتی تاکید کرد: حفظ و صیانت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگانی که تمامی موازین قانونی را رعایت می‌کنند از وظایف سازمانی اداره کل استاندارد استان بوده و در این موارد هیچ قصوری پذیرفته شدنی نیست.

مدیرکل استاندارد ایلام در پایان از شهروندان خواست تا هرگونه موارد غیر کیفی و مشکوک در حوزه استاندارد را به سامانه پیامکی ۵۰۰۰۱۱۵۱۷، رسیدگی به شکایات اداره کل استاندارد استان اطلاع دهند.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.