گوشی های جدید شرکت iQOO در راه بازار هستند

گوشی‌های Neo ۵s و Neo ۶ SE شرکت iQOO قرار است در این ماه راه اندازی و عرضه شوند.

به گزارش  خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از گیزبات، انتظار می‌رود شرکت iQOO به زودی دو دستگاه زیرمجموعه خود را با نام‌های Neo ۵s و Neo ۶ SE روانه بازار کند. با این حال، این برند هنوز وجود این دستگاه‌ها را تایید نکرده است. علاوه بر این، گفته می‌شود که این گوشی‌ها در ماه جاری عرضه خواهند شد.

ویژگی‌های هر دو گوشی هوشمند Neo ۵s و Neo ۶ SE به صورت آنلاین به بیرون درز کرده است. آخرین اطلاعات از طریق ایستگاه چت دیجیتال که ویژگی‌های هر دو دستگاه را فاش کرده، به دست آمده است. گفته می‌شود iQOO Neo ۵s با یک نمایشگر OLED ۱۲۰ هرتزی عرضه می‌شود. این دستگاه از تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ و باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد و از شارژر سریع ۶۶ واتی پشتیبانی می‌کند. همچنین گوشی هوشمند iQOO Neo ۵s دارای صفحه نمایش ۶.۵۶ اینچی خواهد بود و با حداکثر ۱۲ گیگابایت رم و حداکثر ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی به بازار خواهد آمد.

گوشی

این گوشی‌ها برای تصویربرداری، یک سیستم دوربین سه گانه ۴۸ مگاپیکسلی دارد و دوربین اصلی نیز از OIS پشتیبانی می‌کند. شایعه شده است که سایر ویژگی‌ها شامل نسل دوم تراشه نمایشگر مستقل، نسل دوم سیستم دفع گرما با خنک کننده مایع، بلندگو‌های دوگانه، دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی و ... است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار