بهره برداری از کتابخانه عمومی دوگنبدان در آینده ای نزدیک

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه وبویراحمد گفت: کتابخانه عمومی خاتم‌الانبیاء در محله رادک دوگنبدان در هفته کتاب و کتابخوانی به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، یاسر رحیمیان مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه مجری این طرح، اداره عمران و بهسازی اداره کل راه و شهرسازی استان است گفت: ساختمان این کتابخانه با زیربنای ۲۸۰ متر مربع از محل اعتبارات بافت فرسوده دوگنبدان ساخته شده است.

رحیمیان افزود: دو باب کتابخانه عمومی دیگر نیز در شهرستان‌های بهمئی و چرام با مشارکت بسیج سازندگی استان با ۶۰ درصد پیشرفت کاری در دست ساخت است.

او ادامه داد: این دو باب کتابخانه در سال ۱۳۹۰ کلنگ زنی شدند در دو طبقه و زیر بنای هزار و ۳۲۷ متر مربع در حال اجرا است.

رحیمیان گفت: علی رغم اینکه از سوی سازمان مدیریت استان برای روند ساخت آن‌ها مصوبات خوبی تصویب شده است، ولی در بحث تخصیص بودجه، عملا اعتبار قابل قبولی در این خصوص انجام نشده است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان، بیان کرد: انتظار می‌رود ریاست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان برای تکمیل این دو پروژه فرهنگی بودجه کافی اختصاص دهد تا بعد از سال‌ها انتظار، این کتابخانه‌های عمومی در اختیار مردم چرام و بهمئی قرار گیرد.

او ضمن تشریح آخرین وضعیت طرح های عمرانی در شهرستان‌های بویراحمد و لنده، افزود: کتابخانه عمومی روستای ایدنک در شهرستان لنده با زیربنای ۱۲۰ متر مربع هم اکنون با ۹۲ درصد پیشرفت توسط بنیاد علوی در حال ساخت است که تا چند ماه آینده تکمیل می‌شود.

رحیمیان بیان کرد: کتابخانه عمومی روستای بردپهن بخش زیلایی با زیربنای ۱۲۰ متر مربع از محل اعتبارات استانی با ۶۰ درصد پیشرفت توسط بسیج سازندگی استان در حال ساخت است.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.