مسی‌ها تفنگداران را خلع سلاح کردند/ لنج بندری‌ها به دور از رادار پدافند در اسکله لیگ برتر بسکتبال پهلو گرفت

تیم‌های بسکتبال مس رفسنجان و صنایع هرمزگان در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر گروه "ب" مقابل حریفان خود به برتری رسیدند.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال در هفته پنجم گروه "ب" تیم‌های بسکتبال صنعت مس رفسنجان و مهرام تهران و رعد پدافند هوایی تهران و صنایع هرمزگان به مصاف هم رفتند.

در اولین دیدار تیم صنعت مس رفسنجان به مصاف مهرام تهران رفت و با درخشش یعقوب شالوشی موفق شد با نتیجه ۶۷ بر ۶۲ مهرام تهران را شکست دهد و به دومین پیروزی خود در این دوره از رقابت‌های لیگ برتر برسد. در این دیدار اولین شکست مهرام در لیگ برتر بسکتبال رقم خورد. مسی‌ها با ۲ پیروزی از ۲ بازی در قعر جدول گروه "ب" مسابقات قرار دارند و در مقابل هم مهرامی‌ها با یک شکست و ۵ پیروزی با توجه به ۲ بازی بیشتر نسبت به شیمیدر در صدر جدول باقی ماندند.

در این دیدار یعقوب شالوشی از صنعت مس رفسنجان با کسب ۱۶ امتیاز، ۱۲ ریباند و یک پاس منجر به گل (دابل دابل) کرد و بهترین بازیکن میدان شد. در مقابل هم محمد حسن زاده از مهرام تهران با کسب ۱۹ امتیاز ، ۱۷ ریباند و ۳ پاس منجر به گل (دابل دابل) کرد و بهترین بازیکن تیمش بود، اما نتوانست مانع شکست تیم خود شود.

در دومین دیدار تیم صنایع هرمزگان به مصاف رعد پدافند هوایی تهران رفت و با نتیجه ۶۸ بر ۶۴ حریف را از پیش رو برداشت تا اولین برد خود در لیگ برتر را جشن بگیرد. پدافندی‌ها چهارمین شکست خود در این دوره از رقابت‌های لیگ را تجربه کردند. صنایع هرمزگان در حال حاضر با یک پیروزی و ۴ شکست در رده ۵ جدول گروه "ب" قرار گرفته است و تیم رعد پدافند هوایی هم با شکست در این بازی با ۴ شکست و ۲ پیروزی در رده سوم جدول گروه "ب" ایستاده است.

در این دیدار علی جمشیدی از صنایع هرمزگان با کسب ۱۸ امتیاز، ۱۱ ریباند و ۳ پاس منجر به گل (دابل دابل) کرد و بهترین بازیکن میدان شد. در مقابل هم عدنان دورقی از رعد پدافند هوایی با کسب ۱۹ امتیاز، ۸ ریباند و ۵ پاس منجر به گل بهترین بازیکن تیمش بود.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار