لیگ برتر بسکتبال؛

طوفان زرد صنعت مشهد را مختل کرد/ تیم بسکتبال اکسون مقابل شیمیدر زانو زد

تیم‌های بسکتبال سپاهان اصفهان و شیمیدر قم در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر گروه "ب" مقابل حریفان خود به برتری رسیدند.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال از هفته پنجم گروه "ب" تیم‌های بسکتبال فولاد مبارکه سپاهان و آویژه صنعت پارسای مشهد و شیمیدر قم و اکسون تهران به مصاف هم رفتند.

در اولین دیدار تیم فولاد مبارکه سپاهان به مصاف آویژه صنعت پارسا مشهد رفت و با درخشش عماد سلمانی موفق شد با نتیجه ۷۲ بر ۶۷ آویژه صنعت پارسا مشهد را شکست دهد و به دومین پیروزی خود در این دوره از رقابت‌های لیگ برتر برسد. سپاهان با پیروزی در این دیدار با ۲ پیروزی و ۲ شکست در رده ۵ جدول گروه "ب" مسابقات قرار گرفته است در مقابل هم آویژه صنععت پارسا مشهد با ۳ شکست و یک پیروزی در رده ۶ قرار گرفت.

در این دیدار عماد سلمانی از فولاد مبارکه سپاهان با کسب ۳۰ امتیاز، ۸ ریباند و یک پاس منجر به گل بهترین بازیکن میدان شد. در مقابل هم محمد لوکا آنجوسیچ کروات از آویژه صنعت پارسای مشهد با کسب ۱۸ امتیاز، یک ریباند بهترین بازیکن تیمش بود.

در دومین دیدار تیم شیمیدر قم به مصاف اکسون تهران رفت و با نتیجه ۸۴ بر ۵۰ حریف را از پیش رو برداشت تا چهارمین پیروزی خود در این دوره از رقابت‌ها را جشن بگیرد. شیمیدر در حال حاضر با ۴ پیروزی و بدون شکست با توجه به یک بازی کمتر نسبت به مهرام در جایگاه دوم قرار دارد. تیم اکسون تهران هم با شکست در این بازی با ۴ شکست و یک پیروزی در رده چهارم جدول گروه "ب" ایستاده است.

در این دیدار نوید رضایی فر از شیمیدر با کسب ۱۵ امتیاز، ۲ ریباند و یک پاس منجر به گل بهترین بازیکن میدان شد. در مقابل هم محمد حسین‌پور از اکسون با کسب ۱۳ امتیاز، یک ریباند و ۳ پاس منجر به گل بهترین بازیکن تیمش بود.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار