اسماعیل زاده: همه اعضای تیم برای کسب نتیجه خوب هم قسم شده ایم

بازیکن تیم ملی بسکتبال بانوان در خصوص آخرین وضعیت تیم ملی و رقابت‌های دسته دوم کاپ آسیا توضیحاتی را بیان کرد.

معصومه اسماعیل زاده بازیکن تیم ملی بسکتبال بانوان کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص وضعیت تیم ملی و رقابت‌های دسته ۲ کاپ آسیا اظهار داشت: بعضی از افراد وقتی گفته می‌شود مسابقات دسته دوم کاپ آسیا فکر می‌کنند مسابقات از سطح پایینی برخوردار است و کار راحتی داریم. در صورتی که اصلا چنین چیزی وجود ندارد. تیم‌هایی که در این رقابت‌ها حضور دارند همه از تیم‌های خوبی هستند، ما تجربه رویارویی با این حریفان را در مسابقات غرب آسیا داشتیم و می دانیم که کار بسیار سختی در این رقابت‌ها داریم. تیم‌های سوریه، لبنان، اردن و قزاقستان حریفان ما هستند که همه این تیم‌ها مدعی هستند و برای همه کشور‌های حاضر در این مسابقات بسیار مهم است که بتواند به گروه (آ) این رقابت‌ها صعود کند.

او افزود: ما هم تمام تلاش خودمان را می‌کنیم و هرچه در توان داریم را باید در گام اول بگذاریم چراکه گام اول برای تیم ملی که برای اولی بار در این رقابت‌ها حضور دارد و حدود ۲ سال است که در هیچ تورنمتی شرکت نکرده، بسیار مهم است. بازیکنان و کادر فنی با هم، هم قسم شده ایم تا در این مسابقات هرچه داریم بگذاریم تا نتیجه بسیار خوبی را کسب کنیم و هیچ حاشیه و هیچ اتفاقی بر روی تیم ملی تأثیر نداشته باشد، چرا که بحث تیم ملی بسکتبال یک کشور است و واقعا همه ما دوست داریم نتیجه‌ای را که در خور شأن تیم ملی بسکتبال بانوان ایران است دفاع کنیم و یهترین نتیجه را به دست آوریم.

اسماعیل زاده در خصوص نداشتن دیدار‌های تدارکاتی هم گفت: دیدار‌های تدارکاتی می‌توانست شرایط ما را بسیار متفاوت‌تر کند و آماده‌تر راهی این رقابت‌ها شویم، اما این امر برای تیم ملی رخ نداد. هرچند فدراسیون بسکتبال تمام تلاش خود را کرد تا بازی‌های تدارکاتی داشته باشیم، ولی به هر دلیل نشد. با این حال ما این رقابت ها را آغاز می‌کنیم و امیدواریم دست پر از این مسابقات باز گردیم.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار