نشست دفاعی-امنیتی سئول در جریان آزمایش موشکی پیونگ یانگ

در جریان آزمایش موشکی اخیر کره شمالی، ارتش کره جنوبی نشست سالانه نیرو‌های مسلح را برگزار و در مورد مسائل دفاعی و امنیتی بحث و گفتگو کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روزنامه هرالد کره جنوبی، رئیس ستاد مشترک ارتش کره جنوبی اعلام کرد که ارتش این کشور امروز (دوشنبه) نشست سالانه نیرو‌های مسلح برگزار کرد تا در مورد اصلاحات دفاعی، همکاری بین خدماتی و سایر مسائل امنیتی بحث و گفتگو کند.

ژنرال وون اینچول، رئیس ستاد مشترک ارتش با مقامات ارتش، نیروی هوایی، نیروی دریایی و تفنگداران دریایی کره جنوبی در قالب نشست موگونگوا که ارتش از سال ۱۹۷۳ برای بحث درباره مسائل امنیت ملی برگزار می‌کند، دیدار کرد.

این نشست در حالی برگزار شد که ارتش کره جنوبی در تلاش است تا آمادگی دفاعی خود را پس از پرتاب‌های موشکی کره شمالی در ماه‌های اخیر از جمله شلیک آزمایشی یک موشک بالستیک از یک زیردریایی در ماه اکتبر حفظ کند.

وون در بیانیه مطبوعاتی این نشست اعلام کرد که از افسران ارشد نظامی خواسته تا شرایط را بحرانی بدانند و تاکید کرد که تردید و نگرانی در خصوص فضای امنیتی کنونی در منطقه بیشتر از هر زمان دیگری است.

رئیس ستاد مشترک ارتش کره جنوبی اضافه کرد: «امیدوارم این جلسه فرصتی برای تجسم آینده‌ای بهتر برای ارتش و نگاهی جدید به رهبری ژنرال‌ها ایجاد کند.»

ژنرال‌ها و دریاسالاران شرکت کننده در این جلسه درباره طیف گسترده‌ای از موضوعات، از جمله ایجاد نظامی بر اساس همکاری بین سرویس‌ها و استفاده از فناوری‌های پیشرفته برای عملیات‌های میدانی، مانند هواپیما‌های بدون سرنشین و هوش مصنوعی بحث کردند.

نشست روز دوشنبه در حالی برگزار شد که ارتش کره جنوبی به عنوان به عنوان واحدی یکپارچه در تلاش است تا رقابت میان نیرو‌های مسلح را از بین ببرد و همکاری آن‌ها را در مقابله با تهدیدات حوزه‌های امنیتی از جمله تهدیدات فضایی تقویت کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار