رییس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان مهران خبر داد؛

‍ نظارت مستمر بر نانوایی‌های شهرستان مهران

مرادی از نظارت مستمر بر نانوایی‌ها بصورت محسوس و غیر محسوس و بر خورد با متخلفین حوزه آرد و نان شهرستان مهران خبر داد.

فرزاد مرادی،رییس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان مهران در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،  گفت: در راستای اجرای مصوبات جلسات کارگروه تنظیم بازار و نظارت بر توزیع کالا‌های اساسی و مایحتاج عمومی مردم ، گشت‌های مشترک بازرسی از سطح واحد‌های نانوایی شهرستان مهران در روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۰/۸/۱۷  در جهت نظارت وکنترل وزن چانه، وزن نان، موارد بهداشتی در سطح بازار و بر خورد با متخلفین احتمالی حوزه آرد و نان در حال برگزاری می‌باشد.

مرادی اظهار داشت: در این گشت مشترک بازرسی ضمن ارائه تذکرات لازم در این خصوص با هفت متصدی متخلف واحد‌های تولیدی صنفی نانوایی که بعلت کم فروشی، تعطیلی خودسرانه، عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برخورد تعزیراتی بعمل آمد وپرونده متخلفین جهت رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شدند.

او ادامه داد : بازرسی‌های نوبه‌ای که بصورت روزانه و در دو شیفت صبح و عصر حتی در روز‌های تعطیل از نانوایی‌ها در حال انجام می‌باشد.

مرادی از حضور مستمر دادستانی، تعزیرات حکومتی و سایر ادارات مرتبط در حوزه بازار شهرستان مهران تقدیر و تشکر نمود و از مردم محترم، عزیز و گرانقدر شهرستان مهران خواست در صورت مشاهده با هرگونه تخلف صنفی به ویژه گرانفروشی، احتکار، امتناع از عرضه و... می‌توانند شکایات خود را به چهار روش حضوری، تلفنی (۱۲۴-۳۳۸۲۶۰۱۱-۳۳۸۲۶۳۵۳) سامانه ثبت شکایت ۱۲۴ و اپلیکیشن آپ به اطلاع مراجع نظارتی جهت بررسی‌های و اقدام لازم برسانند.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.