انتصاب معاون خبر صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری

معاون خبر صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری منصوب شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، در آیینی باحضور مدیرکل اخبار استانهای رسانه ملی, نخستین معاون خانم خبر مراکز استانهای صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران منصوب شد.

در این آیین با صدور حکمی از سوی مدیرکل صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری زهره بهرامی به عنوان معاون خبر منصوب و از خدمات ۱۰ ساله بابک سعیدی معاون پیشین قدردانی شد.

بهرامی پیش از این, مدیریت اتاق خبر استانهای کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری را برعهده داشت.

بابک سعیدی نیز از این پس به عنوان معاون فضای مجازی مرکز فعالیت خواهد کرد.


بیشتر بخوانید


یوسف افشارنیا مدیرکل مرکز صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری در آیین تکریم و معارفه معاون جدید کارکنان سازمان صدا و سیما را سربازان نظام و به تعبیر مقام معظم رهبری، افسران جنگ نرم در عرصه رسانه دانست و گفت: هر کدام از ما در هر جایگاه، مکلف هستیم با تعهد و تعلق خاطر نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی، یاری رسان در پیشبرد اهداف سازمانی باشیم و با صبر و حوصله و نگاهی مثبت و فعالانه‌تر از قبل، با تحولات رو به رشد مواجه شویم.

علوی مدیرکل اخبار استان‌ها نییز در این نشست اولویت خبر در معاونت سیاسی را اخبار روز عنوان کرد و افزود: تولید و پخش رویداد‌هایی که عام المنفعه و گره گشای مسائل و خواسته‌های مردم هستند باید در کنداکتور خبر قرار گیرند و چیدمان اخبار منفی و ناگوار نباید به گونه‌ای باشد که کنداکتور خبر از حالت امید آفرینی خارج شود بلکه باید با سلیقه و هنرمندانه صورت گیرد.

او همچنان رویداد را در حوزه محتوایی خبر مهم و ضروری دانست و اضافه کرد: خبرنگار باید با هوشیاری و تسلط کامل بر موضوع مورد گزارش و احترام به خرد جمعی، با صبوری، رویداد‌هایی که ارزش خبری دارند انتخاب و دنبال کند.

گفتنی است: با حضور مدیرکل اخبار استان‌ها و مجموعه معاونت خبر، کارگاه آموزشی به مدت دو ساعت برگزار شد.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار