لیگ برتر بسکتبال؛

عقاب‌های بسکتبال گرگان در پالایشگاه آبادان لانه زدند/ نظم آوران سیرجان انضباط پادگان ارتش را بر هم زدند

تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و نظم آوران سیرجان در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر گروه "الف" مقابل حریفان خود به برتری رسیدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال در هفته پنجم گروه "ب" تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و پالایش نفت آبادان و نظم آوران سیرجان و نیروی زمینی ارتش به مصاف هم رفتند.

در اولین دیدار تیم شهرداری گرگان به مصاف پالایش نفت آبادان رفت و با درخشش پری پتی موفق شد با نتیجه ۷۴ بر ۷۰ پالایش نفت آبادان را شکست دهد تا ششمین پیروزی خود در این رقابت‌ها را جشن بگیرد. شیمیدر با پیروزی در این دیدار با ۶ پیروزی و تنها یک شکست، صدرنشین گروه "الف" باقی ماند. در مقابل هم پالایش نفت آبادانی‌ها پنجمین شکست فصل خود را تجربه کردند و با یک پیروزی و ۵ شکست در رده ششم جدول گروه "الف" قرار گرفتند.

در این دیدار پری پتی از شهرداری گرگان با کسب ۳۰ امتیاز و ۱۲ ریباند (دابل دابل) کرد و بهترین بازیکن میدان شد.

در دومین دیدار تیم نظم آوران سیرجان مقابل نیروی زمینی ارتش قرار گرفت و با نتیجه ۸۰ بر ۴۳ حریف را در هم کوبید تا چهارمین برد خود در لیگ برتر را جشن بگیرد. نیروی زمینی ارتش هم هفتمین شکست خود در این دوره از رقابت‌های لیگ را تجربه کرد. نظم آوران سیرجان در حال حاضر با ۴ پیروزی و ۲ شکست با اختلاف گل در رده ۵ جدول گروه "الف" قرار گرفته و نیروی زمینی ارتش هم با شکست در این بازی با ۷ شکست و بدون پیروزی در رده هفتم جدول گروه "الف" ایستاده است.

در این دیدار نیکولا دراگوویچ از نظم آوران سیرجان با کسب ۲۴ امتیاز، ۱۴ ریباند و ۳ پاس منجر به گل (دابل دابل) کرد و بهترین بازیکن میدان شد. در مقابل پویا یخچالی از نیروی زمینی ارتش با کسب ۹ امتیاز و ۳ ریباند بهترین بازیکن تیمش بود.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار