امام جمعه مهاباد:

دشمنان برای انحراف اخلاقی جوانان ما تلاش می‌کنند

ماموستا امامی گفت: دشمنان ما از راه‌های مختلف جوانان ما را هدف قرار داده و قصد منحرف کردن آن‌ها را دارند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، ماموستا امامی در خطبه نماز جمعه این هفته این شهرستان اظهار داشت: امروزه دشمنان نظام ما با استفاده از رسانه‌های و فضای مجازی که در دسترسی همگان است قصد دارند با منحرف کردن جوانان ما کانون خانواده‌ها را متلاشی و در نهایت به امنیت جامعه ضربه وارد سازند.

وی با بیان اینکه منشا بسیاری از جرم و جنایت جامعه امیال جنسی افسارگسیخته است، اضافه کرد: انحراف‌های جنسی و تحریک پذیری همواره به عنوان ابزاری برای توسط بر دشمنان و راهی برای نابودی آن‌ها قلمداد شده و در دنیای امروز نیز به یکی از ابزار دشمنان تبدیل شده است.

امام جمعه مهاباد با اشاره به اینکه خداوند برای کنترل امیال جنسی راهکار ارائه کرده است، افزود: پاکدامنی و کنترل نگاه شهوت آمیز به جنس مخالف در کنار رعایت حجاب و عفت عمومی امنیت را به جامعه برگردانده و انحراف اخلاقی را به حداقل می‌رساند.

ماموستا امامی در بخش دیگری از خطبه‌ها با اشاره به فرا رسیدن ۲۴ آبان و روز کتاب و کتابخوانی بیان کرد: بسیاری از شخصیت‌های بزرگ منطقه ما نویسندگان و شاعران و مترجمانی بودند که هم اکنون جزو مفاخر ملی ما محسوب می‌شوند.

وی همچنین با اشاره به معرفی رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: امیدواریم مدیریت جدید کمبود‌های درمانی و محرومیت در بخش سلامت به ویژه در جنوب استان را برطرف کند.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.