کلاهبرداری با عنوان فروش مرغ منجمد

رئیس پلیس فتا استان سیستان و بلوچستان از شناسایی فردی که با ایجاد آگهی در نرم افزار یکی از سایت‌های بازاریابی تحت عنوان فروش مرغ منجمد از شهروندان کلاهبرداری می‌کرد، خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سرهنگ  حسن کیخا رئیس پلیس فتا استان سیستان و بلوچستان  بیان داشت: در پی مراجعه یکی از شهروندان و مطرح نمودن شکایتی مبنی بر اینکه از طریق آگهی که در یکی از سایت‌های بازاریابی قرار داده شده بود اقدام به خرید مرغ منجمد به مقدار ۲۰ تن نموده که پس از گذشت مدت زمانی هیچ کالایی برای وی ارسال نشده است که رسیدگی به این موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا استان سیستان و بلوچستان قرار گرفت.

این مقام انتظامی بیان داشت: فرد کلاهبردار در مرحله اول با ارسال فاکتور فروش اقدام به دریافت بیعانه به مبلغ پانصد میلیون ریال کرده و پس از آن دیگر پاسخگو نبوده است.

وی در ادامه افزود: با انجام تحقیقات تخصصی، متهم مورد شناسایی قرار گرفت و مبلغ کلاهبرداری شده به حساب شاکی عودت داده شد و پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارسال شد.

رئیس پلیس فتا سیستان و بلوچستان به کاربران فضای مجازی توصیه نمود: تا در هنگام خرید‌های اینترنتی و قبل از رویت و دریافت کالا و خدمات مورد توافق، از پرداخت هرگونه وجوهی در قالب بیعانه یا پیش‌پرداخت خودداری کرده و فریب تبلیغات اغواکننده فروشندگان اینترنتی را نخورند.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: پلیس فتا ، مرغ منجمد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.