دستغیب:

حمایت از خیرین رویکرد شورای ششم است

مدیرعامل مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز شیراز با بیان اینکه رویکرد ششمین دوره شورای اسلامی شهر شیراز پشتیبانی از خیرین و همراهی با آنان است به اهمیت به کار فرهنگی در کلانشهر شیراز متناسب بر جایگاه و شان تاکید کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سید عبدالرضا دستغیب مدیرعامل مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز شیراز  با بیان اینکه رویکرد ششمین دوره شورای اسلامی شهر شیراز پشتیبانی از خیرین و همراهی با آنان است به اهمیت به کار فرهنگی در کلانشهر شیراز متناسب بر جایگاه و شان تاکید کرد و گفت: شکل گیری مجمع خیرین شهرساز با نگاه ارتقاء فرهنگی این شهر بوده و در همین راستا پروژه‌های عمرانی و فرهنگی عام المنفعه عملیاتی شده است.

او شکل‌گیری سرا‌های فرهنگ مهربانی، همیاران مهربان ترافیک، همیاران فضای سبز را بخشی از عملکرد این مجمع اعلام کرد و افزود: پروژه‌های عام المنفعه مرکز خود اشتغالی مسجد، کتابخانه، فرهنگسرای مهربانی، زمین چمن مصنوعی، خانه سلامت، درمانگاه، کلانتری و ... از جمله پروژه‌هایی است که توسط خیرین زیر مجموعه این مجمع احداث شده است.

دستعیب با بیا اینکه این مجمع در ادامه برنامه‌های فرهنگی خود از رانندگان قانون مدار و ورزشکاران مدال آور در عرصه بین المللی تقدیر کرده است، گفت: تقاضای امروز ما از شورا و شهرداری اختصاص زمینی به مجمع برای ساخت دفتر مجمع خیرین شهرساز است.

مدیرعامل مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز شیراز در پایان خواستار برگزاری نشست صمیمانه و تجلیل از خیران و واقفان توسط شورای اسلامی شهر شیراز شد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار