پیشگیری از تخریب سه هزار و ۲۲۳ هکتار از اراضی استان اردبیل

رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: در نیمه اول امسال از تخریب بیش از سه هزار و ۲۲۳ هکتار از اراضی ملی این استان پیشگیری شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حجت‌الاسلام حسین کثیرلو ، رئیس کل دادگستری استان اردبیل امروز در جلسه شورای حفظ حقوق بیت‌المال در امور اراضی استان گفت: در این مدت ۷۶۳ هکتار از اراضی تخریب و تصرف شده اراضی ملی و منابع طبیعی استان به همت دستگاه قضایی استان و با همکاری دستگاه‌های اجرایی به بیت‌المال عودت داده شده است.

او از تشکیل کارگروه ویژه برخورد با تغییر کاربری غیرمجاز در استان خبرداد و افزود: با تشکیل و فعال شدن این کارگروه و عضویت دادستان‌های حوزه‌های قضایی در آن، هم‌افزایی، همکاری و هماهنگی بیش از پیش دستگاه‌های اجرایی با دستگاه قضایی در پیشگیری و برخورد با متخلفان در این عرصه رقم خواهد خورد.

کثیرلو بیان کرد: پیگیری دقیق و صحیح امورات از سوی این کارگروه موجب خواهد شد با هرگونه دست‌اندازی به اراضی ملی و منابع طبیعی در سریع‌ترین زمان ممکن برخورد قاطع قانونی انجام گیرد.

سیدعبدالله طباطبایی ، داستان عمومی و انقلاب اردبیل نیز در این جلسه با انتقاد از عدم اجرای مصوبات شورای حفظ حقوق بیت‌المال از سوی مدیران استانی گفت: با مدیران و مسئولانی که با سهل‌انگاری و یا بی‌توجهی به صیانت و حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی موجب تخریب تصرف و یا تضییع حقوق بیت‌المال می‌شود، به شدت برخورد می‌شود.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار