ارائه ۶۶۵ خدمت حقوقی به مددجویان کرمانی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان از ارائه ۶۶۵ خدمت حقوقی رایگان به مددجویان کمیته امداد استان در هفت‌ماهه امسال خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، یحیی صادقی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان بهره گیری از ظرفیت کانون وکلا و مشاوران حقوقی، بسیج حقوقدانان و مشاوران به‌منظور ارائه خدمات حقوقی به خانواده‌های تحت حمایت را از رویکرد‌ها و اقدامات مهم این نهاد دانست و گفت: کمیته امداد خدمات حقوقی مختلفی را به مددجویان تحت حمایت در زمینه‌های قرارداد، مشاوره، اظهارنامه حقوقی، دادخواست، شکوائیه، لایحه دفاعی و شرکت در جلسات دادرسی در سطح استان ارائه می‌دهد.

او از همکاری ۶۸ وکیل نیکوکار با کمیته امداد استان کرمان خبر داد و افزود: وکلای نیکوکار بدون کوچک‌ترین چشم‌داشتی به دنبال حل مشکلات مددجویان هستند و به این قشر از جامعه خدمات مشاوره‌ای یا معاضدت قضایی ارائه و پرونده‌های آن‌ها را در محاکم قضایی پیگیری می‌کنند.

صادقی تصریح کرد: ۶۶۵ خدمت حقوقی در هفت‌ماهه امسال در زمینه‌های مختلف به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان ارائه‌شده است.

او با اشاره به اینکه ۱۲ میز خدمت حقوقی در ادارات کمیته امداد سطح استان کرمان در هفت‌ماهه امسال راه‌اندازی شده است افزود: ۲۵۹ مورد مشاوره در زمینه‌های مختلف در قالب این میز‌های خدمت به مددجویان ارائه‌شده است.

صادقی بیان داشت: مددجویان تحت حمایت این نهاد از پرداخت حق‌الوکاله یا حق‌الوکاله وکیل یا پرداخت هزینه اجرای قرار کارشناسی معاف هستند و مددجویان می‌توانند در صورت نیاز به مشاوره حقوقی هر هفته به اداره حقوقی این نهاد و همچنین دفاتر کمیته امداد در سطح استان در قالب میز خدمت مراجعه کنند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار