بسته هفتگی نرم افزار (شماره ۳۴۶)؛

از دانلود برنامه هواشناسی تا اپلیکیشن انجام وظایف

در بسته هفتگی دریچه (شماره ۳۴۶)، بهترین نرم افزار‌های هفته گذشته از دید شما کاربران گرامی را قرار داده‌ایم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، این روزها کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که کاربر گوشی‌های هوشمند نباشد، بر همین اساس ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزارهایی باشید که به صورت پیش‌فرض بر روی تلفن همراهتان نصب نشده است. حال اگر در طول هفته فرصت نمی‌کنید تا برنامه‌های کاربردی و دلخواهتان را دانلود کنید نگران نباشید.

در بسته هفتگی، پربازدیدترین و برترین نرم افزارها از دیدگاه شما کاربران را جمع آوری کرده‌ایم.

از دانلود برنامه ساخت کلاژ تصاویر تا آفیس قدرتمند اندروید


دانلود برنامه یادداشت برداری سریع Fast Notepad 6.59 مخصوص اندروید

امروزه گوشی‌های هوشمند با امکانات فوق العاده شان بسیاری از نیاز‌های کاربران را به راحتی مرتفع می‌کنند. گسترش روز افزون این دستگاه‌ها سبب شده است تا توسعه دهندگان نیز تنوع نرم افزار‌های خود را بیشتر و با ارائه نوآوری‌های جذاب، افراد زیادی را به سمت خود جذب کنند. اپلیکیشن Fast Notepad جهت یادداشت برداری سریع استفاده می‌شود و Simple Apps آن را توسعه و در گوگل پلی منتشر کرده است.

این اپلیکیشن به کاربران کمک می‌کند تا در هر زمان و مکانی یادداشت‌هایی خاص را ایجاد و در حافظه تلفن همراه خود ذخیره کنند. از قابلیت‌های متنوع این برنامه می‌توان به قرار دادن پسورد بر روی یادداشت‌ها برای محافظت از حریم خصوصی تان اشاره کرد. همچنین شما می‌توانید برای جلوگیری از حذف ناگهانی یادداشت‌ها اقدام به تهیه نسخه پشتیبان نموده و در فرصتی کوتاه آن را بازیابی کنید.

یادداشت برداری سریع

دانلود برنامه یادداشت برداری سریع Fast Notepad 


دانلود برنامه رسمی جیمیل Google Gmail 10.31.408626191.release مخصوص اندروید

پست الکترونیک یکی از سرویس‌های محبوب است که طرفداران زیادی در بین کاربران دارد. شما می‌توانید با استفاده از این قابلیت با دوستان و آشنایان خود بسیار سریع و ارزان ارتباط برقرار کنید. همچنین ارسال فایل‌ها و متن‌ها امکان پذیر خواهد بود البته محدودیت‌هایی در اندازه و حجم فایل ارسالی وجود دارد. هر فرد باید در سایت‌های مخصوص برای خود حسابی تعریف کند و از طریق نام کاربری و رمز عبور از اکانت خود استفاده کند.

Google Mail یا همان Gmail قدیمی‌ترین و اولین سرویس دهنده‌ این خدمات در دنیاست و ۱۵ گیگ فضای رایگان برای صندوق دریافت در اختیار کاربران قرار می‌دهد. رابط کاربری جیمیل فوق‌العاده سبک و کاربرپسند و به سبک موتور جستجوگر Google متن محور طراحی شده است. از جمله قابلیت‌های این سرویس می‌توان به ۴۰ زبان مختلف، گفتگوی آنلاین، دسته بندی پیام‌ها، دانلود پیام‌ها روی کامپیوتر اشاره کرد.

جیمیل

دانلود برنامه رسمی جیمیل Google Gmail


دانلود مرورگر مایکروسافت اج Microsoft Edge Preview 95.0.1020.55

برنامه مایکروسافت اج مناسب برای همگام سازی محتوا و داده‌های یکپارچه با نسخه ویندوزی مرورگر است که از سرعت و امنیت بالا در مرور صفحات وب برخوردار است. این برنامه همچنین از سازماندهی و بهینه سازی عناصر موجود در یک صفحه بهره می‌برد که توانایی اسکن کیو آر کدها را دارد.

کاربران این برنامه می‌توانند با علامت گذاری صفحات وب به عنوان علاقه‌مندی‌ها، آن‌ها را دسته بندی کنند. مایکروسافت توانسته با ایجاد این ارتقاها در برنامه خود، شهرتش را در بین مرورگرها به دست آورد و سال‌های موفقی را شروع کند.
دانلود Microsoft Edge

دانلود مرورگر مایکروسافت اج Microsoft Edge Preview


دانلود اپلیکیشن انجام وظایف TickTick: To Do List 6.1.5.1

برنامه ریزی روزانه یک امر مسلم برای افراد موفق است، اگر می‌خواهید شما نیز به یک انسان موفق تبدیل شوید، می‌بایست برنامه ریزی روزانه مناسب داشته باشید. برای انجام برنامه ریزی مناسب و دقیق، ما پرطرفدارترین نرم افزار برنامه ریزی یعنی TickTick: To Do List with Reminder را پیشنهاد می‌کنیم.

با این برنامه کاربران می‌توانند به راحتی برنامه‌های خود را طبق تاریخ و اولویت‌هایشان زمان‌بندی کنند و هیچ‌زمان آن‌ها را فراموش نکنند. نرم افزار TickTick همچنین شامل ویجت‌های کارآمدی است که بازدهی کاربران را افزایش می‌دهد.

دانلود TickTick: To Do List

دانلود اپلیکیشن انجام وظایف TickTick: To Do List


دانلود برنامه رادار و هشدار هواشناسی NOAA Weather Radar & Alerts Full 1.47.0

در روزهای مختلف فصل، هوا متغیر است. گاهی ممکن است هوا در صبح خوب باشد اما چند ساعت بعد باران شروع شود. اخبار هواشناسی دقیقا می‌توانند در این زمینه به ما کنند. یکی از برنامه‌های جدید در این زمینه که می‌تواند به کاربران خیلی در پیش‌بینی هوا کمک کند NOAA Weather Radar & Alerts است.

نرم افزار NOAA Weather Radar & Alerts برای کسانی که می‌خواهند اطلاعات دقیق هواشناسی را در اختیار داشته باشند بسیار مناسب است. این برنامه را می‌توان جزو بهترین گزینه‌های موجود در دنیا قرار داد.

از ویژگی‌های این برنامه می‌توان به نمایش جزئیات با واحد های اندازه گیری مختلف نظیر اینچ، میلی متر، جست و جوی بسیار ساده و آسان محل زندگی، ویجت های قابل تنظیم برای دسترسی هرچه سریع تر به اطلاعات و پوشش مناطق مختلف با شرایط آب و هوایی گوناگون اشاره کرد.

دانلود برنامه رادار و هشدار هواشناسی اندروید

دانلود برنامه هواشناسی NOAA Weather Radar & Alerts Full 1.47.0


دانلود آیکون پک کارتونی Poppin 2.1.6 با طراحی سه بعدی

برنامه Poppin icon pack ، یک مجموعه آیکون با طراحی سه بعدی کارتونی، مخصوص سیستم عامل اندروید است. تمامی آیکون‌های موجود در این برنامه با دست طراحی شده‌اند، برای همین دقت بسیار بالایی در جزئیات طراحی به کار رفته است.

علاوه بر این بهترین و بیشترین کیفیت ممکن ارائه شده است تا در افزایش و کاهش اندازه، آیکون‌ها دچار افت کیفیت نشوند. برای نصب و استفاده از آیکون پک‌ها حتما باید لانچر روی گوشی شما نصب باشد. این برنامه از انواع لانچر‌ها مثل Nova، Action، ADW، Atom، Go، Google Now و … پشتیبانی می‌کند، اما لانچر پیشنهادی ما نوا لانچر است.

دانلود آیکون پک کارتونی

دانلود آیکون پک کارتونی Poppin 2.1.6 با طراحی سه بعدی


دانلود مسیریاب پیشرفته یاندکس Yandex Navigator 6.40

نرم افزار Yandex.Navigator یک اپلیکیشن مسیریاب دقیق و کارآمد، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط Yandex Apps توسعه یافته و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است.

مسیریاب یاندکس کاملا رایگان است و تمامی کاربران از هر نقطه‌ای از جهان می‌توانند بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای به صورت نامحدود از امکانات آن استفاده کنند. در این برنامه قابلیت‌های درون پرداختی و تبلیغات مشاهده نمی‌شوند. رابط کاربری برنامه بسیار ساده طراحی شده تا کاربر در کمترین زمان بتواند روش کار آن را یاد گرفته و با آن کار کند. 

مسیریابی در این برنامه بسیار آسان است، تنها کافی است با لمس یک آیکون در پایین برنامه، موقعیت فعلی خود را پیدا کرده و سپس با مشخص کردن مقصد، مسیریابی را شروع کنید. مسیریابی مثل همه برنامه‌های پرطرفدار، به صورت گام به گام انجام می‌گیرد و راهنمای صوتی هم وجود دارد که تا کاربر در هنگام رانندگی نیازی به دیدن صفحه نمایش گوشی نداشته باشد.

مسیریاب یاندکس همچنین به کاربرانش در پیدا کردن جای پارک هم به راننده کمک می‌کند. کاربر می‌تواند با زدن علامت P در هر جایی بهترین نقطه برای پارک کردن را پیدا کند. اگر به دنبال پیدا کردن رستوران، پمپ بنزین، سرویس بهداشتی و … هستید، تنها کافی است در منوی جستجو علامت مربوط به هریک را بزنید تا تمامی موارد پیدا شده در اطراف شما نشان داده شود. از قابلیت‌های دیگر این برنامه می‌توان به اطلاع از تصادف، راهبندان، پلیس، دوربین سرعت و تعمیرات جاده اشاره کرد. کاربران هم می‌توانند با فشردن یک علامت هریک از این موارد را به برنامه گزارش دهند تا کاربران دیگر از آن‌ها مطلع شوند.

نقشه Yandex

دانلود مسیریاب یاندکس Yandex Navigator 6.40


دانلود مرورگر اینترنت کم حجم و سریع 3.7.0 XBrowser

اپلیکیشن XBrowser – Super Fast & mini یک مرورگر وب کم حجم و در عین حال پر سرعت برای اندروید است. با این برنامه به راحتی هر چه تمام و با نهایت سرعت صفحات را یکی پس از دیگری باز کنید و مطمئن باشید تمامی جزئیات بر روی صفحه به نمایش گذاشته می‌شوند.

یکی از مهم‌ترین نکاتی که موجب محبوبیت این مرورگر شده حجم بسیار پایین آن است. البته این حجم کم به معنای امکانات کم نیست؛ از مهم‌ترین قابلیت‌های موجود در ایکس براوزر می‌توان به مسدود کننده خودکار تبلیغات اشاره کرد که یک مرورگر بدون مزاحمت را برای کاربرانش به ارمغان می‌آورد.

اگر شب‌ها از دستگاه اندرویدی خود استفاده می‌کنید بهتر است استفاده از حالت شب را فراموش نکنید و هرگونه آسیبی را از چشم هایتان دور کنید.


دانلود ویرایشگر ویدئویی VideoShow Pro 9.5.3rc

برنامه VideoShow Pro از بهترین و قدرتمندترین اپلیکیشن‌های ویدئو ادیتور و ویرایش فایل‌های تصویری برای سیستم عامل اندروید است.

شما با VideoShow قادر خواهید بود به راحتی و در محیطی یک پارچه روی ویدئو‌های خود تغییرات دلخواهتان را اعمال نمایید و با کار‌هایی همچون تبدیل چند عکس، ویدئو‌هایی خارق العاده و حرفه‌ای را خلق کنید! اگر دوست دارید روی ویدئو‌های خانوادگی خود متن‌هایی زیبا را قرار دهید، این برنامه مناسب است.

دانلود ویرایشگر ویدئویی VideoShow Pro

دانلود VideoShow Pro 9.5.3rc


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار